Beantwoord

Defect modem vervangen

  • 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 1190 Bekeken

Reputatie 2
Duurt het echt 5 dagen voordat jullie een modem levering plannen? Mijn modem heeft het vanochtend begeven en dan zit ik dus dik een week zonder internet-tv-telefoon. Ik snap dat echt niet. Waarom sturen jullier er niet binnen 24 uur eentje op?

Moderator edit: het vervangen van een defect modem kan alleen na contact met onze klantenservice. Wellicht ligt het probleem namelijk niet in jouw modem, maar is het sneller en makkelijker op te lossen via andere tips.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 2 september 2017, 20:57

Hallo Dark,

Het klopt, er komt een monteur langs met een nieuw modem om de verbinding te herstellen.

De planning van de monteurs heeft alleen niet de zelfde openingstijden als de helpdesk. Hierdoor kan het voorkomen dat je op een later moment word terug gebeld. Er wordt dan samen met jou een afspraak gemaakt. Dit hangt dus ook af van je eigen beschikbaarheid. Het is niet zo dat ze je altijd 5 dagen laten wachten. het hangt natuurlijk af van de beschikbaarheid.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hey Dark, allereerst van harte welkom op het forum! Neem vooral ook een kijkje in de andere topics! Wanneer we je modem direct omwisselen bij een defecte modem dan gebeurt dit binnen 3 tot 4 werkdagen. We maken natuurlijk direct een omwisseling aan en de modem komt dan zo snel mogelijk naar je toe via de post! Als er een monteur aan te pas moet komen dan gebeurt dit inderdaad binnen 5 werkdagen. Hopelijk heb je snel weer een goede werkende modem in handen!
Reputatie 2
Hallo Brian, je vergist je: tmobile moet binnen 5 dagen een afspraak plannen. Daarna komt er iemand langs. Er wordt helemaal niks via de post verzonden. Het duurt dus veel langer dan je stelt in je blije antwoord. Dit soort antwoorden (bots?) irriteren mateloos. Niet adequaat, onterecht optimistisch en totaal niet ingaand op de situatie. Dus: tmobile gaat binnen 5 dagen een terugbelactie plannen, dan stapt er iemand in een auto en rijd met een nieuw modem naar je huis. Brian, vind je dat niet een beetje grappig? Je mag antwoorden met ja of nee
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Dark,

Het klopt, er komt een monteur langs met een nieuw modem om de verbinding te herstellen.

De planning van de monteurs heeft alleen niet de zelfde openingstijden als de helpdesk. Hierdoor kan het voorkomen dat je op een later moment word terug gebeld. Er wordt dan samen met jou een afspraak gemaakt. Dit hangt dus ook af van je eigen beschikbaarheid. Het is niet zo dat ze je altijd 5 dagen laten wachten. het hangt natuurlijk af van de beschikbaarheid.

Reageer