Beantwoord

doe iets t mobile ik ben woest!!

• 30 juni 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Vrijdag T-Mobile thuis geïnstalleerd, dacht ik nope een rood lampje dus gebeld na 30 min iemand aan de lijn euh weet niet meneer is erg druk ik kan het modem ook niet bereiken belt u maar voor een monteur ik stuur sms, ok denk je dan zaterdag ochtend gelijk om 09.00 uur gebeld een vriendelijke dame verteld mij dat er voorlopig geen monteur is van wege de drukte bij t mobile.
Sorry u bent niet urgent afspraak kan op 12 juli Wat hoor ik over 2 weken! Nee kan echt niet dus weer t mobile bellen wachttijd 30 min euh ja daar kan t mobile niets aan doen daar staan we buiten en als u nu ook een mobiele abonnementen had van ons kon iets doen maar dat heeft u niet dus ik denk WAT ? We is geen alternatief voor een tijdelijke oplossing, je moet zelf achter een monteur aan , je moet zelf opdraaien voor alle internet kosten je kunt geen gebruik maken van de diensten.
Ik ben klant! Ik heb lak aan drukte ik heb lak aan een bedrijf die het druk heeft, ik heb een probleem!
Ik kan 2 weken geen Internet gebruiken ik kan geen tv kijken en ik moet zelf als regelen en de kosten op mij nemen?
Wat is dit een waanzin.
Morgen gaan we een Facebook Twitter account openen om nieuwe klanten te waarschuwen voor dit soort praktijken.
Zal programma Kassa inlichten, de Consumentenbond en de ombudsman om maar te zorgen dat ik per direct van deze waardeloze T-Mobile service af kan.
Wat een slechte service. Hallo ik ben een nieuwe klant!!!
Wordt wakker T-Mobile?

Dit is al vanaf de 28e

icon

Beste antwoord door Glassertje 30 juni 2019, 15:55

@H.kuijper Het is niet toegestaan volgens de huisregels om meerdere topics voor hetzelfde probleem aan te maken. 😉

Ik heb een reactie in je andere topic achtergelaten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
@H.kuijper Het is niet toegestaan volgens de huisregels om meerdere topics voor hetzelfde probleem aan te maken. 😉

Ik heb een reactie in je andere topic achtergelaten.