Beantwoord

Dubbel topic

• 6 september 2017
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds mijn abonnement is overgegaan (onvrijwillig) van Vodafone thuis naar T-mobile thuis werken de apparaten en verbindingen niet meer naar mijn zin, hoop storingen op tv gehad (is opgelost en gecompenseerd) nu weer zeer lage internetsnelheid en als klap op de vuurpijl mag ik nu mijn emailadres verplicht gaan veranderen.
Kortom een ontevreden klant , ik ben er kaar mee en wil graag overstappen naar iets anders, vraag is of ik aan mijn contract wordt gehouden dat afloopt in januari maar wat ik ben aangegaan met vodafone en niet met t-mobile.
icon

Beste antwoord door Sander 6 september 2017, 13:31

Beste Oudshoorn,

In dit topic heb je bovenstaand issue ook aangegeven. Dit is hiermee het derde topic dat je binnen een dag aansnijdt. Dat is tegen onze huisregels waar je al eerder op gewezen bent. Ik wil je daarom ook met klem vragen dit niet meer te doen. Door de huisregels houden we het forum overzichtelijk en blijft alle informatie goed vindbaar. In jouw oorspronkelijke topic zal jouw vraag dan ook zeker behandeld worden.

Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Beste Oudshoorn,

In dit topic heb je bovenstaand issue ook aangegeven. Dit is hiermee het derde topic dat je binnen een dag aansnijdt. Dat is tegen onze huisregels waar je al eerder op gewezen bent. Ik wil je daarom ook met klem vragen dit niet meer te doen. Door de huisregels houden we het forum overzichtelijk en blijft alle informatie goed vindbaar. In jouw oorspronkelijke topic zal jouw vraag dan ook zeker behandeld worden.

Hierbij sluit ik dit topic.