Beantwoord

E-mail: aanmaken of wijzigen aliassen foutmelding

  • 6 december 2019
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Het lukt niet om in https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/email/ een bestaande alias te wijzigen of aan te maken. Ik heb een tweetal aliassen aangemaakt. Als ik deze wil wijzigen, dan verschijnen onder deze twee aliassen twee rood gekleurde balken met aan de linkerkant een rood, rond icoontje met wit kruis :negative_squared_cross_mark: erin. Ook wordt de knop ‘opslaan’ lichtgrijs. Ik kan niet toevoegen, niet muteren en zelfs geen alias wijzigen. Geprobeerd op Microsoft Edge en Chrome.

Ik ben benieuwd naar de oplossing.

icon

Beste antwoord door yalerta 13 december 2019, 16:48

@Piotren @dionbok 

Getest en het gaat nu allemaal goed.

Alias op standaard email: werkt

Nieuw email aanmaken met een alias: werkt

Doorsturen op beide e-mail boxen werkt nu ook (weer)

Rare roze velden met kruisje (zie afb. in post van @dionbok ) zijn verdwenen

Aangemeld en gecontroleerd met het t-mobile e-mail adres en het eigen adres van mijn contactgegevens.

Bekijk origineel

7 reacties

Zojuist ook getest: ik heb een tweetal emailaccounts:

  • Account 1 = mijn standaard emailadres: hier werkt het toevoegen van een alias niet → toch wel. Ik heb twee aliassen in het verleden aangemaakt, maar ik kan die niet verwijderen, muteren of een nieuwe toevoegen, de button ‘opslaan’ blijft lichtgrijs. De rood-roze foutmeldingen zijn overigens verdwenen. Aanvulling: na even te hebben gewacht werkt het nu  ook :grinning: !
  • Account 2 = mijn nickname emailadres: hier werkt het toevoegen van een alias wel. De button ‘opslaan’ wordt inderdaad na 2 seconden groen.
Reputatie 7
Badge +7

Goed om te horen @yalerta, dank voor het testen en als ik nog iets kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Reputatie 4
Badge +2

@Piotren @dionbok 

Getest en het gaat nu allemaal goed.

Alias op standaard email: werkt

Nieuw email aanmaken met een alias: werkt

Doorsturen op beide e-mail boxen werkt nu ook (weer)

Rare roze velden met kruisje (zie afb. in post van @dionbok ) zijn verdwenen

Aangemeld en gecontroleerd met het t-mobile e-mail adres en het eigen adres van mijn contactgegevens.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @dionbok & @yalerta,

Ik heb een test uitgevoerd vanuit deze kant en hier lijkt er geen vuiltje aan de lucht bij het aanmaken en verwijderen van een nieuwe alias. Kunnen jullie nogmaals proberen binnen jullie My T-Mobile Thuis omgeving een nieuwe alias aan te maken? De knop zou binnen maximaal 2 seconden groen moeten worden na het invullen. Mocht het alsnog niet werken, laat het me weten. Dan breng ik onze specialisten op de hoogte en gaan we op zoek naar een oplossing! 

Reputatie 4
Badge +2

@dionbok 

Je hebt gelijk, tis een zootje.

  1. Mijn (test)alias is verdwenen
  2. Opslaan is (niet meer) mogelijk (Opslaan toets grijs)
  3. Instellen van doorsturen werkt ook niet. (Opslaan knop groen)
    geeft na opslaan aan dat er niets is ingesteld.
  4. Automatisch antwoorden werkt wel.

Dus moderators werk aan de winkel, sommige user access rechten op de database niet goed?

Het klopt wat je beschrijft, ik kan echter niets opslaan. Want de ‘opslaan’ button blijft lichtgrijs. Kortom, ik kan geen alias aanmaken/wijzigen/verwijderen. :frowning2:

Dus mijn probleem is nog niet opgelost! Iemand van de helpdesk die hulp kan bieden?

Reputatie 4
Badge +2

Hmm, werkt allemaal wel

Wijzigen van een alias gaat helaas niet, met vuilnisemmer icoontje kan hij wel verwijderd worden.

Nieuwe aanmaken gaat ook probleemloos.

En waar die roze balken met kruis voor zijn is ook mij onduidelijk.

 

 

Reageer