Beantwoord

E-mail instellen op desktop

  • 1 juni 2017
  • 7 reacties
  • 445 Bekeken

na overstap op t-mobile kan ik op mijn dektop met thunderbird mail geen mails versturen (wel ontvangen)
Ik heb een eigen domein met 3 mailadressen.
icon

Beste antwoord door Pilovali 1 juni 2017, 11:49

Dan moet je de volgende uitgaande server gebruiken:

server: smtp.vevida.com

serverpoort: 587

beveiliging: TLS (alle certificaten) of SSL
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Van welke mailservice maak je gebruik van? Wat zijn je uitgaande e-mail server instellingen?

Groet,
volgens handleiding van t-mobile : uitgaande server: smtp.t-mobilethuis.nl / poort 587 / normaal wachtwoord / STARTTLS
Reputatie 5
Badge +17
Dat is bedoeld voor @vodafonethuis.nl of @tmobilethuis.nl e-mail adres. Als je bijvoorbeeld Gmail/Outlook hebt, dan moet je gewoon die uitgaande mailserver gebruiken.

Van welke e-mail service maak je gebruik van?

Groet,
mijn eigen mailadres is bij vevida gehost
Reputatie 5
Badge +17
Dan moet je de volgende uitgaande server gebruiken:
server: smtp.vevida.com
serverpoort: 587
beveiliging: TLS (alle certificaten) of SSL
gelukt! bedankt voor de tips
NB. ik moest wel bij vevida mijn 3 accounts verwijderen en opnieuw benoemen, de mailhistorie is gelukkig bewaard gebleven
Reputatie 5
Badge +17
Graag gedaan :)
Veel plezier met T-Mobile Thuis!

Reageer