Beantwoord

E-mail opzegging

  • 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Had graag het email adres gewilt van T-mobile thuis
Heb al verschillende emails gehad en steeds krijg ik dat die niet in gebruik is.
Gaat om het abonnement van mijn moeder stop te zetten omdat ze helaas in een hospice is terecht gekomen. En helaas niet meer van jullie diensten kan gebruik maken
icon

Beste antwoord door Brian 29 mei 2019, 16:56

Hi @lolig, oei veel sterkte de komende periode. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie. Als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @lolig, oei veel sterkte de komende periode. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie. Als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer