Beantwoord

E-mail sturen naar T-Mobile

• 20 mei 2020
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb telefonisch een nieuw contract afgesloten. Helaas zijn er foutieve gegevens genoteerd. Vandaag gebeld en nu kan ik in mijn account inloggen. Maar mijn contractgegevens staan nog steeds fout. Ik wil schriftelijk contact (via email) met t-mobile opnemen maar nergens kan ik een emailadres vinden. En chatten met dat stomme robot werkt niet, ik kom niet verder dan een invulformulier dat ik vervolgens niet kan verzenden.

Hoe kan ik t-mobile via email bereiken of anders persoonlijke gegevens over internet doorgeven?

icon

Beste antwoord door Ginny_TM 22 mei 2020, 16:19

@Kiwiim welkom op de Community! Welke gegevens zijn er foutief genoteerd? Zoals @Waqqas aangeeft, kun je een hoop gegevens zelf wijzigen in je persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina. Lukt het niet? Dan mag je mij hier ook een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Laat je me dan gelijk weten welke gegevens er gewijzigd moeten worden?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kiwiim 

Via Facebook of Twitter is een snellere optie dan via de mail. Als je dan een robot te spreken krijgt zeg dan ik wil een medewerker spreken en vervolgens kun je een bericht voor een medewerker achterlaten.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Kiwiim Welkom in de community.

Op Twitter zijn ze nog tot negen uur aanwezig.

Het adres is @tmobile_webcare

Anders even geduld de moderators kunnen je ook verder helpen maar die zijn nu al naar huis.

Fijne avond.

Ik zal het proberen via Facebook. Vaak krijg ik te horen dat persoonlijke details niet via Facebook mag.

Reputatie 7
Badge +15

@Kiwiim

Via een privé chat kan dat wel. 😉 dus Facebook Messenger.

Via je T-Mobile thuis account kun je makkelijk zelf je IBAN wijzigen.

Reputatie 2
Badge +2

@Kiwiim welkom op de Community! Welke gegevens zijn er foutief genoteerd? Zoals @Waqqas aangeeft, kun je een hoop gegevens zelf wijzigen in je persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina. Lukt het niet? Dan mag je mij hier ook een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Laat je me dan gelijk weten welke gegevens er gewijzigd moeten worden?

@Ginny_TM bedankt, via facebook heb ik een emailadres van de klantenservice gekregen en dit aan hen voorgelegd. Alleen jammer dat er op de website geen emailadres van de klantenservice te vinden is.

Ik heb wel bepaalde gegevens kunnen aanpassen, maar deze kwamen niet terug in mijn contract. Maar nu heb ik in ieder geval een schriftelijke contact kanal.

Reputatie 7
Badge +15

Het emailadres is klantenservice@t-mobilethuis.nl maar als je ongevraagd een email stuurt dan kan het tot 2 weken duren totdat je email in behandeling wordt genomen.

Reageer