Beantwoord

e-mail versturen vanaf iphone en ipad lukt niet

  • 2 mei 2021
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Bij het versturen van e-mail vanaf mijn iPhone of iPad krijg ik de melding dat ik geen wachtwoord heb ingevuld bij mijn e-mail instellingen van het adres …..@Vodafone.nl.

nooit iets gewijzigd (behoudens probleem met beveiligingscertificaat) en al jaren geleden geen Vodafone mail account meer actief!!???

icon

Beste antwoord door agentx 2 mei 2021, 21:32

Het lijkt erop dat er nog een oude account gekoppeld is aan je Apple account.

Kijk eens in je email app of je daar in de instellingen kunt zien welke ‘accounts’ in gebruik zijn.
Hetzelfde kun je ook doen door direct in de iPhone instellingen te kijken.
Indien je in het verleden een ander email adres gebruikte kan het ‘in de cloud’ bewaard zijn en steeds weer terugkomen.

Bij twijfel, gewoon even contact opnemen met Apple support :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Het lijkt erop dat er nog een oude account gekoppeld is aan je Apple account.

Kijk eens in je email app of je daar in de instellingen kunt zien welke ‘accounts’ in gebruik zijn.
Hetzelfde kun je ook doen door direct in de iPhone instellingen te kijken.
Indien je in het verleden een ander email adres gebruikte kan het ‘in de cloud’ bewaard zijn en steeds weer terugkomen.

Bij twijfel, gewoon even contact opnemen met Apple support :)

Reageer