Beantwoord

E-mailadres vergeten

Hoi, mijn vader weet het juiste e-mailadres niet meer dus kan hij niet inloggen en ook geen nieuw account aanmaken omdat het nummer al bekend is. Hoe kan ik hem verder helpen?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 juli 2017, 15:25

Hoi Evriel,

Ik zal je meteen helpen!

Kan je mij in een privébericht het telefoonnummer, adres, geboortedatum en naam van jouw vader sturen. Dan kan ik zijn account in ons systeem verwijderen en dan kan je meteen samen met hem een nieuw account aanmaken. :)

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Je bedoelt het emailadres dat dienst als de accountnaam voor inlog bij mytmobile ?

Ik weet niet beter dan meerdere emailadressen proberen. Maar ik dacht ook, dat in het verleden een accountnaam ook op een andere manier gevormd kon worden. In dat geval kom je niet achter de accountnaam en heb je Tmobile nodig.
PS ik heb het nog even zelf gecheckt. Ik denk dat je helemaal geen emailadres nodig hebt. Zie screenshot. Maar kennelijk werkt dit niet? Dat is onhandig en daar ben ik zelf ook al eens tegenaan gelopen.

Reputatie 4
Hoi Evriel,

Ik zal je meteen helpen!

Kan je mij in een privébericht het telefoonnummer, adres, geboortedatum en naam van jouw vader sturen. Dan kan ik zijn account in ons systeem verwijderen en dan kan je meteen samen met hem een nieuw account aanmaken. :)

Ik hoor graag van je!
wie kan mij helpen?
Hoe kan ik meerder emailadressen aanmaken je kunt er max 4 aanmaken de hoofd account heb ik al maar nu de drie andere voor mijn vrouw en kinderen
Reputatie 5
Badge +5
Hey Sjeeske, ik heb je zojuist van antwoord voorzien in het eerdere topic waarin je gereageerd had, excuses voor de late reactie. Als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt stel ze dan gerust, we zitten voor je klaar!

Reageer