Beantwoord

Een klein foutje in mijn abonnement, wat nu?

  • 18 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

ik heb zojuist t-mobile thuis afgesloten maar dit is niet juist en nu?
icon

Beste antwoord door Sander 23 oktober 2017, 17:32

Hoi katjoris1,

De tip van ReadyPlayerOne is wellicht het makkelijkst. Maar als er alleen een spelfoutje in je e-mailadres staat, dan wil ik dit wel voor je aanpassen.

Kun je aangeven wat de fout is? Stuur dit tezamen met je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij. Klik hiervoor op mijn naam. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Heb je het via internet afgesloten? Dan heb je altijd nog 14 dagen bedenktijd (kopen op afstand). Even contact opnemen dus om het te annuleren
Reputatie 7
Badge +6
Hoi katjoris1,

De tip van ReadyPlayerOne is wellicht het makkelijkst. Maar als er alleen een spelfoutje in je e-mailadres staat, dan wil ik dit wel voor je aanpassen.

Kun je aangeven wat de fout is? Stuur dit tezamen met je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij. Klik hiervoor op mijn naam. 🙂

Reageer