Beantwoord

Een TV Box teveel op mijn rekening

• 27 mei 2018
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Geachte dames en heren,

Heb er nooit zo op gelet maar volgens mij staat er een fout op mijn rekeningen.
Er staat 1 interactive box met opname mogelijkheid op, 1 box die daarna als gratis wordt afgeboekt, en dan staat er nog 1 box voor € 5 op. Ik heb echter maar 1 box van € 5 en 1 box van € 10.
Zou u dit een willen nakijken, want als dit klopt betaal ik al meer dan een jaar € 5 per maand teveel.

Alvast bedankt voor de moeite.

Marianne van Riet
icon

Beste antwoord door Sander 6 juni 2018, 09:58

Hoi @Erik en Marianne

Bedankt voor je privébericht. Ik ben er meteen ingedoken. Ik zie inderdaad terug dat de TV Box al bijna een jaar terug is. Bedankt voor het retourneren. Het stomme is dat de TV Box door ons niet administratief is afgemeld en je voor het afgelopen jaar voor deze TV Box hebt betaald.

Daarom heb ik nu een correctie laten uitvoeren voor die periode. Op de factuur van juli (die van juni is al opgesteld voordat ik de correctie heb uitgevoerd) zal de correctie verrekend worden. Dat wordt een goedkoop maandje dus! 😉

Mijn excuses voor deze administratieve dwaling en mijn complimenten voor je scherpte!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Marianne,

Heel goed dat je dit controleert! Ik loop dit graag na voor je. Zou je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij willen sturen?

Voor de volledigheid: je hebt één TV Box met en eentje zonder opnamefunctie?

Ik hoor graag!
hier de gegevens
(Verwijdert door een moderator)
Badge +13
Zet geen prive gegevens op het forum Sander vraagt of je de gegevens via een prive bericht wil versturen.
Klik op het woordje Prive bericht en dan moet het lukken.
Ik heb de gegevens verwijdert voor je anders kan iedereen het meelezen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Erik en Marianne

Bedankt voor je privébericht. Ik ben er meteen ingedoken. Ik zie inderdaad terug dat de TV Box al bijna een jaar terug is. Bedankt voor het retourneren. Het stomme is dat de TV Box door ons niet administratief is afgemeld en je voor het afgelopen jaar voor deze TV Box hebt betaald.

Daarom heb ik nu een correctie laten uitvoeren voor die periode. Op de factuur van juli (die van juni is al opgesteld voordat ik de correctie heb uitgevoerd) zal de correctie verrekend worden. Dat wordt een goedkoop maandje dus! 😉

Mijn excuses voor deze administratieve dwaling en mijn complimenten voor je scherpte!

Reageer