Beantwoord

Een tweede internet abonnement en tv thuis

• 31 juli 2019
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Hoi, momenteel heb ik een abonnement TV thuis, internet en mobiel, en dat staat op mijn adres in Den Haag. Die wil ik waarschijnlijk gewoon aanhouden, terwijl ik een tweede internet en TV thuis abonnement van jullie wil voor een nieuw adres. Is dat mogelijk?
Zo ja, wat moet ik daar voor doen?

bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 7 augustus 2019, 13:59

Hi @ellisvm, dat is zeker mogelijk! Ik zie dat mijn collega inmiddels al een verhuizing heeft ingevoerd voor een adres in Amsterdam. Even een dubbelcheck voor de zekerheid, is dat inderdaad de bedoeling? Moet het contract op je huidige adres doorlopen totdat je verhuist bent naar het nieuwe adres of wil je op beide adressen een abonnement? In dit geval ga ik de verhuizing namelijk voor je aanpassen. Laat het mij nog even weten! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @ellisvm, dat is zeker mogelijk! Ik zie dat mijn collega inmiddels al een verhuizing heeft ingevoerd voor een adres in Amsterdam. Even een dubbelcheck voor de zekerheid, is dat inderdaad de bedoeling? Moet het contract op je huidige adres doorlopen totdat je verhuist bent naar het nieuwe adres of wil je op beide adressen een abonnement? In dit geval ga ik de verhuizing namelijk voor je aanpassen. Laat het mij nog even weten! 😉

Reageer