Beantwoord

Eerst vodafone klant nu in een keer bij T Mobile

• 19 april 2017
  • 1 reactie
  • 378 Bekeken

Wij waren dus eerst klant bij Vodafone waar we al veel problemen hadden zoals meer dan 1,5 week geen Internet, Tv, of vaste telefoon (ik had geen mobiele telefoon maar moest dus een telefoon aanschaffen om bij de helpdesk te komen (omdat de kosten van een mobiele telefoon voor mij te hoog zijn heb ik deze niet omdat ik jammer genoeg in de w.a.o zit) Dus wij konden niets meer en na veel bellen en 1,5 week later komt er eindelijk een monteur doodleuk vertellen dat de Modem kapot dat Wist ik ook al en had dit telefonisch gemeld maar ze wilde eerst in aansluiting kast kijken enz zo begon het !
En wij hebben nog expres glasvezel aan laten leggen om geen problemen meer te hebben!
Maar kan nog wel even door gaan
En nu is het zo ver dat wij als klanten van Vodafone dus eigenlijk gewoon Verkocht zijn en nu al de 2e update en het wordt er niet beter op zoals ik nu ook lees programma's die je ingesteld hebt om te herhalen blijven er in staan je kunt ze wel wissen in het menu Gepland maar deze komen gewoon terug waardoor je dus problemen krijgt !
Omdat je programma's niet in kunt stellen of ze overlappen elkaar
Verder merk ik ook dat het wisselen van kanalen meer tijd kost !
En zo kan ik nog wel even door gaan
En ze moeten niet het kastje de schuld geven dat de software niet goed zou zijn Dan moet je als bedrijf dat zoveel klanten heeft binnen gehengelt door ze van Vodafone over te nemen deze voorzien van een Nieuw opneem decoder want daar betalen we toch ook 59 Euro per Maand voor dan mag je wel iets verwachten!
Ik heb ook nog nooit excuses gehad van Vodafone dus hoop dat T-Mobile hier beter in Staat!
Anders denken wij er echt over om in Augustus over te stappen naar een andere provider!
Want zoals het nu gaat word het niet beter zoals ik nu merk

Dus T-Mobile kom u klanten tegemoet
Met vriendelijke groet Fer
icon

Beste antwoord door Willem 21 april 2017, 15:33

Hallo Fer,

Allereerst natuurlijk welkom op ons Forum én bij T-Mobile! 😉

Ik snap dat dat dan geen geweldige binnenkomer is, we willen dat gevoel heel graag omdraaien. We waarderen jou namelijk zeer zeker als klant én we willen een product waar jij optimaal gebruik van kan maken!

De update die er is gedaan was erop gericht om jouw gebruikerservaring te verbeteren - dat is vanzelfsprekend iets waar we constant mee bezig zijn! Met betrekking tot je problemen: zou je eens een Powerflip kunnen proberen? In de meeste gevallen verhelpt dit de problemen na een update, ik hoor graag of dit bij jou ook het geval is! Mocht dat niet zo zijn, zou je dan in detail kunnen toelichten wat er precies niet goed gaat? Hoe lang duurt het zappen naar een andere zender bijvoorbeeld en wat gaat er mis bij de problemen met de opname-functie? Dan gaan wij dit tot de bodem uitzoeken!

Nogmaals dank voor je feedback en het signaal, dat waarderen we!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Fer,

Allereerst natuurlijk welkom op ons Forum én bij T-Mobile! 😉

Ik snap dat dat dan geen geweldige binnenkomer is, we willen dat gevoel heel graag omdraaien. We waarderen jou namelijk zeer zeker als klant én we willen een product waar jij optimaal gebruik van kan maken!

De update die er is gedaan was erop gericht om jouw gebruikerservaring te verbeteren - dat is vanzelfsprekend iets waar we constant mee bezig zijn! Met betrekking tot je problemen: zou je eens een Powerflip kunnen proberen? In de meeste gevallen verhelpt dit de problemen na een update, ik hoor graag of dit bij jou ook het geval is! Mocht dat niet zo zijn, zou je dan in detail kunnen toelichten wat er precies niet goed gaat? Hoe lang duurt het zappen naar een andere zender bijvoorbeeld en wat gaat er mis bij de problemen met de opname-functie? Dan gaan wij dit tot de bodem uitzoeken!

Nogmaals dank voor je feedback en het signaal, dat waarderen we!

Reageer