Beantwoord

eerste rekening klopt niet

  • 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

In een eerder bericht heb ik aangegeven dat ik de installatiepakket zelf heb geïnstalleerd. Ik werd gefeliciteerd en er werd ook aangegeven dat 37,50 wat installatiekosten moest betalen (zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/wanneer-komt-de-monteur-325316 een na laatste bericht van @Jason )

 

Ik krijg nu toch te zien dat ik hele bedrag moet vergoeden (ik heb het als foto toegevoegd) Volgens mij zijn de kortingen ook niet doorgevoerd…… Ook wil ik graag weten waarom Ziggo toch het volledige bedrag (tegen de 70 €) bij mij heeft geïncasseerd aangezien T-Mobile het voor mij heeft afgezegd.

icon

Beste antwoord door Jason 16 september 2020, 12:27

Hoi @loek6000, top dat je ernaar vraagt, ik snap goed dat het ietwat onduidelijk eruitziet op je eerste factuur bij ons. 

Zoals @Hidden.nld aangeeft, bestaan de eenmalige kosten uit een deel activatiekosten (€ 30,00) en een deel installatiekosten (€ 37,50). Samen komt dit op € 67,50 te staan. Activatiekosten, ook wel aansluitkosten genoemd, zijn de administratiekosten die elke nieuwe klant aan een provider betaalt bij het aangaan van een nieuw contract. Als je een nieuw abonnement activeert, sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen we ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten en worden op je eerste factuur in rekening gebracht.

Wat betreft Ziggo: de meeste providers rekenen bij een eindfactuur het totale maandbedrag omdat deze factuur al opgemaakt is voordat jij officieel weggaat. Met andere woorden, omdat je vooruit betaalt, zal het te veel betaalde bedrag altijd op een eindnota na de laatste rekening vergoed worden. Geen zorgen dus, je krijgt het overschot terug wanneer Ziggo de eindnota opmaakt! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @loek6000 

Bij de eenmalige kosten heb je 1x activatie kosten van €30 en de kosten voor de installatie van €75 voor 37,50.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @loek6000, top dat je ernaar vraagt, ik snap goed dat het ietwat onduidelijk eruitziet op je eerste factuur bij ons. 

Zoals @Hidden.nld aangeeft, bestaan de eenmalige kosten uit een deel activatiekosten (€ 30,00) en een deel installatiekosten (€ 37,50). Samen komt dit op € 67,50 te staan. Activatiekosten, ook wel aansluitkosten genoemd, zijn de administratiekosten die elke nieuwe klant aan een provider betaalt bij het aangaan van een nieuw contract. Als je een nieuw abonnement activeert, sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen we ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten en worden op je eerste factuur in rekening gebracht.

Wat betreft Ziggo: de meeste providers rekenen bij een eindfactuur het totale maandbedrag omdat deze factuur al opgemaakt is voordat jij officieel weggaat. Met andere woorden, omdat je vooruit betaalt, zal het te veel betaalde bedrag altijd op een eindnota na de laatste rekening vergoed worden. Geen zorgen dus, je krijgt het overschot terug wanneer Ziggo de eindnota opmaakt! 😉

Reageer