Beantwoord

Eindfactuur met kosten na opzegging

• 24 april 2018
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Op 16 februari heb ik per 31 maart 2018 T-mobile thuis opgezegd, maar ik heb nu een factuur ontvangen voor internet van 1 april t/m 30 april.
Van de klantenservice heb ik begrepen dat dit "altijd zo is", maar ik vind het toch erg vreemd.
Waarom schrijven jullie 40 euro af van mijn rekening om het na een maand weer terug te boeken, terwijl ik in de maand april helemaal nergens gebruik van maak.
icon

Beste antwoord door Brian 27 april 2018, 11:38

Hi mvandriel, goede vraag! Dit heeft te maken met de facturatie, je betaalt altijd van te voren voor een volledige maand. Wanneer je opzegt dan heb je dus eigenlijk "te veel" betaald, je ontvangt daarom altijd een eindfactuur waarmee we de kosten verrekenen. In jouw geval is het dan ook nog zo dat je factuur voor april al klaar stond op het moment dat we jouw opzegging hebben ontvangen, deze kunnen we dan niet meer tegenhouden maar wees gerust, ook deze wordt meegenomen met je eindfactuur!

Meer vragen over je factuur? Lees er alles over in dit topic: rekening, betaling of blokkade.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi mvandriel, goede vraag! Dit heeft te maken met de facturatie, je betaalt altijd van te voren voor een volledige maand. Wanneer je opzegt dan heb je dus eigenlijk "te veel" betaald, je ontvangt daarom altijd een eindfactuur waarmee we de kosten verrekenen. In jouw geval is het dan ook nog zo dat je factuur voor april al klaar stond op het moment dat we jouw opzegging hebben ontvangen, deze kunnen we dan niet meer tegenhouden maar wees gerust, ook deze wordt meegenomen met je eindfactuur!

Meer vragen over je factuur? Lees er alles over in dit topic: rekening, betaling of blokkade.

Reageer