Beantwoord

Email instellingen in Office 2010

• 12 april 2018
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

waarom is het niet mogelijk om je email adres in office 2010 te krijgen.
gisteren meer dan 20 min met de helpdesk aan de lijn een poging gewaagt.
uiteindelijk heeft de t-mobilethuis medewerker het opgegeven met de mede deling dat t-mobilethuis dit niet ondersteund.
ik heb het zelf ook al meerdere keren geprobeerd.
bij het testen steeds de melding 421 smpt geen connectie.
ook bij windows 10 mail geen contact te krijgen.
op mijn pc is het niet zo heel erg maar ik kan via mijn mobiel (windows 10) geen mail meer ophalen.
wie komt met de verlossende oplossing.

grt ron
icon

Beste antwoord door Brian 13 april 2018, 12:58

Hi bongo116, op onze website vind je handleidingen om je e-mail in te stellen per programma. Als je de instellingen exact overneemt zoals aangegeven in de handleiding dan kan je weer gebruik maken van je e-mail! Mocht je er niet uitkomen stuur dan even een screenshot door met je instellingen, dan kijken we graag met je mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
@bongo

smtp is voor het verzenden van mail, pop is voor het ontvangen van mail. Je moet bij je instelling een pop server instellen om mail te ontvangen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi bongo116, op onze website vind je handleidingen om je e-mail in te stellen per programma. Als je de instellingen exact overneemt zoals aangegeven in de handleiding dan kan je weer gebruik maken van je e-mail! Mocht je er niet uitkomen stuur dan even een screenshot door met je instellingen, dan kijken we graag met je mee!

Reageer