Beantwoord

Emailadressen

  • 21 april 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Een T-Mobile medewerker zij dat we onze emailadressen mee kunnen nemen naar T-Mobile maar volgens Ziggo kan dit niet. Wat is waar?
icon

Beste antwoord door CrisTien 21 april 2018, 18:03

Beste Ron, Ziggo heeft helaas gelijk. Het kan dus niet.
De mails maken gebruik van de mailserver van je provider en daar betaal je voor.
Je huidige provider bied geen enkele mogelijkheid om dat adres te behouden omdat je stopt als klant.
Niet van deze tijd maar helaas
Daarom is een hotmailadres (Gmail) duizend x handiger dat adres is niet aan een provider gebonden en blijft altijd bestaan.

De providers houden zo veel klanten in de tang, net als banken dat doen.
Het wordt echt tijd dat ze dit eens gaan oplossen zodat mensen gemakkelijker kunnen overstappen.
Al geven ze je bvb. Maar 2 maanden de tijd om al je adressen te veranderen.🧐
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste Ron, Ziggo heeft helaas gelijk. Het kan dus niet.
De mails maken gebruik van de mailserver van je provider en daar betaal je voor.
Je huidige provider bied geen enkele mogelijkheid om dat adres te behouden omdat je stopt als klant.
Niet van deze tijd maar helaas
Daarom is een hotmailadres (Gmail) duizend x handiger dat adres is niet aan een provider gebonden en blijft altijd bestaan.

De providers houden zo veel klanten in de tang, net als banken dat doen.
Het wordt echt tijd dat ze dit eens gaan oplossen zodat mensen gemakkelijker kunnen overstappen.
Al geven ze je bvb. Maar 2 maanden de tijd om al je adressen te veranderen.🧐

Reageer