[Enquête] Spiegeltje, spiegeltje naast de buis, wat is de beste rekening voor Thuis?

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben Desiree en werk bij T-Mobile Thuis. Ik houd me bezig met de klant beleving rondom het betalen van rekeningen. Betalen is natuurlijk nooit leuk voor wie dan ook, maar ik probeer het voor jullie zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken!

Het is me de laatste tijd opgevallen dat jullie veel vragen hebben over onduidelijke rekeningen. Daarom bedacht ik me dat de rekening misschien wat overzichtelijker kan. Samen met een groepje hebben we verbeterpunten bedacht. Maar wie kan dat nou eigenlijk beter beoordelen dan jullie zelf?!

Hieronder volgen zes voorbeeld rekeningen. Dit is waar ik jullie bij nodig heb! Alle zes de rekeningen hebben een andere lay-out. Ik zou graag van jullie willen weten welke rekening jullie nou het overzichtelijkste en duidelijkste vinden. Je kunt vervolgens via de poll stemmen op jouw favoriete rekening, maar je maakt me nog blijer als je me via een reactie hieronder laat weten wat jij nou beter vindt aan die rekening of wat je juist minder goed vindt aan de andere rekeningen.

Met jouw hulp kunnen we ervoor zorgen dat de T-Mobile Thuis rekening super duidelijk en overzichtelijk wordt!

Alvast bedankt,
Dees

Rekening A

Rekening B

Rekening C

Rekening D

Rekening E

Rekening F

Wat is de duidelijkste rekening?

11 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Ik vind rekening A en E het duidelijkst. Je ziet snel wat je waarvoor zal betalen. Ik koos uiteindelijk voor E, maar als E wat elementen van A zou hebben dan zou deze perfect zijn.

Ik heb zelf Grafisch werk gedaan, dus ik ben geneigd zelf even in InDesign of Illustrator wat te brainstormen 🙂
@DesireeThuis Ik vind rekening A het prettigste qua format en lay-out.

Wel zou ik de tabelvorm van rekening E graag terugzien in rekening A. Dit voor de situaties waarbij tussentijds iets wordt aangepast in het abonnement. Dan wordt het in rekening gebrachte bedrag ook direct gespecificeerd op de juiste periode wat weer zorgt voor meer duidelijkheid.
A vind ik te druk dus heb voor D gekozen omdat ik de layout wat netter en rustiger vind, Dus als A misschien in de layout van D kunt maken zal ik zekers voor A kiezen.
Sorry, ik de rekeningen zijn niet hetzelfde. Zo kan ik ze moeilijk vergelijken. Rekening A lijkt mij vrij duidelijk maar de andere rekeningen verschillen te veel om te vergelijken welke het duidelijkste is.
Badge +1
Ik zou het lekker vinden als de klant zelf kan bepalen welke dag in de maand T-Mobile het geld incasseert.
Ik heb 3 contracten bij jullie, en alle 3 worden ze op een andere dag geincassseerd. Dit is niet overzichtelijk.
Ik bedoel, betalen ga ik heus wel doen, geef de klant dan op ze minst de keuze te bepalen welke dag.

Het is niet dat ik geen geld heb, maar puur om het overzichtelijk te houden.
Dit moet overigens voor T-Mobile heel makkelijk zijn.
Maargoed, zal wel geen gehoor aan worden gegeven, omdat ik vast de enige ben met dit.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @r-han1905

Super om te lezen dat je driemaal klant bent bij ons! Dat levert flink wat 'Klantvoordeel' op. Ik vermoed dat je twee Mobiele abonnementen hebt, en één voor Thuis. Bij je Thuis abonnement kun je kiezen wanneer jouw factuur afgeschreven wordt: de 20e, 25 of 30e van de maand. Bij mobiel gaat het om een vaste incassodatum.

Ik ben het met je eens dat één datum, of liever nog één factuur, de voorkeur heeft. Wees niet ongerust, we zijn hier druk mee bezig. Dit heeft echter veel impact en hier zijn vele afdelingen bij betrokken. Hierdoor zal het nog even op zich laten wachten. Daarom hoor ik graag of ik bij jou de incassodatum voor je Thuisabonnement aan mag passen. Dat is dan de tussenoplossing!
Badge +1
Hoi Sander, goeienmorgen,

Nee, 1 voor me moeder en 1 voor me vader, en 1 voor mezelf.

Maar ik had hier 2 jaar geleden ook voor gebelt, en toen zei die vrouw ook dat ze ermee bezig zijn.
Ik denk zelf dat de tech afdeling dit roept zodat medewerkers van T-Mobile een geruststellend antwoord/reactie kunnnen geven als iemand ermee komt. Soort van positieve weerwoord. Met alle respect voor u, want ik heb voor iedereen respect. Maar ik denk zelf dat dit nooit geintroduceerd wordt. Maar het zou echt wreed zijn als die er komt.
Reputatie 7
Badge +6
@r-han1905

Eens, ik denk dat dit een grote stap voorwaarts is voor onze klanten als ze alles op één plaats terug kunnen vinden. Maar voor nu wil ik even terugkomen op dit topic!

Het is namelijk veel spannender dan ik had verwacht. Ik dacht dat één rekening er flink zou uitspringen, maar de meningen blijken redelijk verdeeld! De enquête sluit bijna, dus geef je voorkeur snel door. Nu kun je nog hèt verschil maken in de layout van onze facturen! 😉
Reputatie 2
Ik vind de layout die op dit moment gebruikt word overzichtelijker dan alle nieuwe layouts die hier staan.
Belangrijkste is dat de informatie klopt die er opstaat
Reputatie 1
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties en jullie stemmen! Ik heb hier heel veel aan en ga hier zeker mee aan de slag. Hopelijk zijn jullie zometeen allemaal blij met het eindresultaat.

Groetjes,

Desiree
Reputatie 2
Voor mij is D het duidelijkste. Maar dan met de Totaal regel van F.
C valt af. Doet te veel aan KPN denken.

Reageer