Beantwoord

Ervaring met T-Mobile Thuis?

Reputatie 7
Badge +17
Nu ziggo alweer de klanten een poot gaat uittrekken 😤 begin ik er steeds meer over te denken om Tmobile thuis te nemen.
🤔
Mijn vraag is zijn jullie tevreden met TV-beeld en internet?
Is het simpel aan te sluiten? Buiten hebben wij wel glasvezel maar binnen nog niet.

En is er ook een doorstuurservice voor mail ziggo/Tmobile of bestaat dat nog helemaal niet?
Dat laatste is erg belangrijk voor mij en dat houdt mij nu nog tegen om over te stappen😒
icon

Beste antwoord door Sander 12 juli 2017, 16:11

Mooi om te zien dat iedereen in dit topic zijn ervaringen deelt! Het is dan ook een populaire pagina geworden. Blijf hier dan ook vooral je ervaringen, feedback en vragen delen. Daar worden wij ook alleen maar beter van natuurlijk! Ik sta klaar voor al jullie reacties! ;)

Voor de volledigheid plaats ik hier wat links naar ons product:
Ons aanbod in één overzicht
Deze apparatuur gebruiken wij.
Zie wat onze Wifi garantie inhoudt!
Hier kun je kiezen en bestellen.
Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 5
Badge +2
@cris tien, ik ben zelf sinds januari 2014 aangesloten op T-mobile eerst v/h Vodafone thuis, persoonlijk ben ik er heel tevreden mee, aangesloten op de glasvezel, DSL wil ik so wie so niet aangezien ik dit altijd een achterhaalde techniek heb gevonden.
Ik denk niet dat er een doorstuur service bestaat tussen Ziggo en andere providers en andersom eigenlijk moet je NOOIT een email adres nemen van de provider maar een van Gmail of laten we zeggen Microsoft dan heb je niks te doen met als je overstapt van provider.
Bij mij werkt internet perfect heb gewoon de 50mb uitvoering en heb al die tijd al met al hooguit enkele uren storing gehad en ik denk zelfs dat nog niet, de tv beelden zijn althans op glasvezel zeer goed, volgens kenners veel beter dan bij KPN, mijn tv is ook via DVB-C aangesloten op Ziggo (voor de formule 1) en vind ze zelf gelijk in kwaliteit ik praat dan over HD zenders.

Het aansluiten van de glasvezel modem mag absoluut niet zelf, ik bedoel de Draytek, de rest aansluiten zoals je tv of andere apparaten is heel simpel zelfs een kind met kleuterschool diploma kan dat:D
Reputatie 7
Badge +17
Fijn antwoord, ik ga dan maar al vast beginnen met het overzetten van mijn mails naar Gmail wel een hele klus😏
Wat is DVB-C van ziggo?
Reputatie 5
Badge +2
@Cris Tien, DVB-C is een afkorting voor digital video broadcasting in feite een digitale uitvoering van het oude analoge signaal, als je tv niet ouder is dan pakweg een jaar of 3 tot 4 zit er zo goed als altijd dvb-c op.
Dit staat (bijna) altijd bij de opties in de rij ingangen van je tv zeg maar waar ook de HDMI's staan e.a. voor het instellen moet je naar het menu van de tv gaan en bij instellingen proberen te vinden of er een dvb-c instelling op de tv aanwezig is, dit is voor elke tv anders.
Als het goed is zie je dan afhankelijk van het merk tv een aaantal instellingen voor dvb-c
frequentie 164.00
symbol 6900
netwerk id 4444

Je krijgt dan ongeveer 50 digitale zenders o.a. ziggo sport en npo in HD ook al heb je geen
abonnement bij Ziggo blijft het signaal op de kabel staan, je hebt dan wel geen internet.
Reputatie 6
Badge +5
Hey BeMu, goed bezig. Je was me net voor. Topuitleg! Fijn weekend alvast.

@CrisTien, kom je er uit met de tekst van BeMu? 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Oke ik snap het, mij Tv is een maand oud dus dat komt wel goed.
Dank voor de duidelijke uitleg.
👍🏻👏🏻
Reputatie 6
Badge +2
@CrisTien

Heb hier sinds een aantal maanden glasvezel. Eerst via Vodafone en nu overgenomen door T-Mobile. Alles werkt tot nu toe zonder enige onderbrekingen.

Mijn advies is, wat je zelf ook al aangeeft, het mailadres van welke provider los te laten en een Gmail account op te zetten.
Ben al vanaf dag 1 bij Gmail toen je nog uitgenodigd moest worden (2005), maar nog geen dag spijt van en nog nooit 1 mail kwijtgeraakt tot op vandaag.
Hierdoor kan ik switchen tussen welke provider ook, zonder ook maar 1 mail te missen.
Het mailadres van de provider is alleen in gebruik voor ontvangst van door de provider gestuurde mails, daar komt voor de rest ook niets op binnen.
Reputatie 7
Badge +17
Klopt ik had Gmail gelijk moeten gebruiken. Nu wacht mij een berg werk😡 Maar ik ga er voor. Dank voor je bericht.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb even gekeken maar het is mogelijk om in gmail al je bestaande mail te importeren dus ook van andere mail adressen dat gaat als volgt
1. maak een gmail account aan via de browser
2. je ziet dan rechtsboven een tandwieltje (instellingen )
3. als je daar op klikt verschijnt een pull down menu kies hiervoor instellingen
4. vervolgens zie je een rij blauwe opties o.a labels inbox enz kies hiervoor "accounts en import"
5. hier verschijnen je huidige en oudere mail accounts eventueel kun je een bestaande account toevoegen b.v. van een provider (zie verder de opties)
Reputatie 7
Badge +17
Mmmmmm 👍🏻👏🏻🎶 handig thanks dat ga ik morgen even doen. Blij met jullie tips en reacties
Reputatie 5
Badge +2
Even getest met wat oude mail adressen welke ik ooit had, zo had ik lang geleden in de tijd van inbelinternet al eens een myweb mailadres via allerlei overnames thans online en ik kreeg inderdaad mails uit die tijd te zien.
Voorwaarde is wel dat het mail account nog actief moet zijn, uit ervaring weet ik dat UPC (Ziggo) meteen na afloop contract je mailbox stop zet, zo heb ik ook Lijbrandt gehad deze provider sloot mijn mailbox pas na maanden.
De mails staan wel op datum tussen al je mails, dus niet appart, persoonlijk vind ik Thunderbird een fijn emailprogramma
Ik zou geen tmobile nemen heb net nog contact met ze opgenomen. Ze hebben verkopers die aan de deur komen en producten verkopen met leugens zoals €5 korting op je abo en verdubbeling van je bundel. NIETS VAN WAAR! En het klote is je kan er ook niet van af voor een jaar. Ze dekken zich goed in met leugens👍 Maar goed wie nog geen klant is 1 tip: HOUDEN ZO! Ze denken zo klanten aan te trekken maar die werkt averechts. Tip voor tmobile, train je verkopers beter ipv leugens verkopen!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi KBMB, dat is zeker niet de bedoeling! Een nieuwe klant binnenhalen met verwachtingen die niet kloppen is niet wat wij willen! Er is momenteel nog geen combikorting (zie dit topic). Dit gaat echter wel komen! Ook bestaande klanten hebben hier recht op. Er komt dus gelukkig wel een korting, ook voor jou. Wanneer dit komt, is nu nog niet bekend, houd dus bovenstaand topic in de gaten!
Reputatie 6
Badge +5
Mooi om te zien dat iedereen in dit topic zijn ervaringen deelt! Het is dan ook een populaire pagina geworden. Blijf hier dan ook vooral je ervaringen, feedback en vragen delen. Daar worden wij ook alleen maar beter van natuurlijk! Ik sta klaar voor al jullie reacties! ;)

Voor de volledigheid plaats ik hier wat links naar ons product:
Ons aanbod in één overzicht
Deze apparatuur gebruiken wij.
Zie wat onze Wifi garantie inhoudt!
Hier kun je kiezen en bestellen.
Sinds enkele jaren glasvezel vodafonethuis/T-Mobile, zeer tevreden en bijna nooit storing gehad.
Reputatie 1
Sinds december 2015 eerst klant van Vodafone Thuis en na de overname door T-Mobile geen klachten over ontvangst of storingen. De storingen die ik had waren na een powerflip opgelost. Ik moet zeggen dat T-Mobile mijn verwachtingen heeft waargemaakt. Nu alleen nog de combinatiedeal verzinnen en implementeren en dan is deze tevreden klant nog meer tevreden dan hij nu al is.
Wij waren eerst Vodafone klant en werden omgezet naar T-Mobile. Op glasvezel met een 50/50 abonnement voor een compleet pakket (internet, tv en bellen). Daarna ook mobiel overgestapt. Prima verbinding. Goede snelheden. Uitstekende service. TV signaal is uitstekend. Telefonie werkt ook zonder storingen. Wel een vervanging gehad van het originele modem naar een Draytek. Settopboxen zijn niet vervangen en dat levert nu problemen op, maar dat terzijde. Prijs is iets lager dan voorheen, maar nog altijd wel stevig. Uit eigen ervaring kan ik dus zeggen dat T-Mobile een mooi pakket heeft waar wij tevreden over zijn.
Reputatie 6
Badge +5
Wow!

@Hatejama, @dansmans en @Astuiver, hartelijk bedankt voor jullie mooie woorden. Dat doet ons goed! Ik kan jullie vertellen dat ik dit topic even rond heb laten gaan op kantoor. Iedereen loopt nu met glimlach rond. Hier doen we het uiteindelijk allemaal voor!

:8
Hallo, ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit van het glasvezel internet en de wifi van t-mobile.. Ik ben sinds Juni overgestapt naar jullie maar heb er echt spijt van. Meerdere malen per week ligt het internet eruit, moet ik de stekker uit de modem trekken en opnieuw opstarten. Ook de wifi is waardeloos en zeer instabiel. Op dit moment ben ik aan het al 18 minuten in de wacht om iemand van de klantenservice te pakken te krijgen hierover.. Echt jammer. Ook de monteur die in Juni de boel kwam installeren heeft half werk geleverd, hij heeft alleen het kastje opgehangen waar overigens een idioot kort stekkersnoertje aan zit.., de rest mocht ik zelf doen terwijl in de welkomst e-mail stond dat hij alles in orde zou maken én ik geloof ook dat hij een tientje van mij heeft gejat wat op mijn bureau lag op dat moment.. Maar ja, dat kan ik niet bewijzen. Al met al.. JAMMER.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Soulveig,

Je reageert op een topic van 2 maanden geleden.
Als je zelf even een topic aanmaakt (boven aan een vraag stellen) Dan kunnen we je even helpen in je eigen topic met jou probleem.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Soulveig, jammer om te horen dat je zo veel problemen ervaart met je glasvezel verbinding, daar gaan we meteen wat aan doen! Ervaar je alleen problemen met je wifi verbinding of valt je verbinding ook bekabeld weg? Zoals Hidden.nld aangeeft is het in dit soort gevallen vaak makkelijker om een nieuw topic te starten maar in dit geval is het niet meer nodig. Ik zou nog wel graag je volledige adres, je T-Mobile Thuis klantnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ontvangen via een privébericht (deze kan je sturen onder je Profiel), dan kijk ik graag met je mee om dit op te lossen!
Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve"ja, want dat doen we altijd" Na doorvragen blijkt dat "Een andere afdeling" te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: "het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren" ...
Reputatie 6
Badge +7
Hi Wardt dat klinkt niet als een goede ervaring, ik voorzie je graag van meer duidelijkheid! Degene waar je mee gesproken hebt is niet een incassobureau maar dit is onze betaalverwerker Certin. Zij handelen ons betaalverkeer af en nemen pro-actief contact op wanneer een rekening lang open staat om extra kosten en uiteindelijk een gang naar het incassobureau te voorkomen! Ik heb het meteen nagekeken en we hebben je betaling inmiddels ontvangen dus dat is helemaal geregeld! Daarnaast verzekerd Certin mij dat de storing is verholpen en dat de automatische incasso deze maand weer gewoon plaats vindt. Excuses voor de overlast!
Ja, en nu dan, nu moet ik tevreden zijn omdat het is opgelost? Er had helemaal geen probleem moeten zijn. Dat hebben jullie, of Certin voor jullie, zelf veroorzaakt.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Wardt, dat klopt, de storing zat inderdaad aan onze kant. Hier kan ik niets meer aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Het komt deze maand in ieder geval niet meer voor en nogmaals excuses voor de overlast!
Ok Brian, fair enough, je blijft aardig reageren! Ik ga er dan maar van uit dat het niet meer voorkomt, en hier bij blijft. Succes met het beter maken van alle processen en dienstverlening.

Reageer