Beantwoord

Ervaring met T-Mobile Thuis?

Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik doe m'n best Wardt 😉 Daar ga ik ook van uit, mocht er toch nog wat zijn laat het dan gerust weten! Bedankt en ik wens jou alvast een heel fijn weekend!
Ervaring met diensten van T-Mobile:

Ik ben zelf 1.5 jaar klant geweest bij voormalige Vodafone en na de fusie T-Mobile.
Diensten op zich zijn natuurlijk prima, maar goed , internet is internet ongeacht de provider door wie het wordt geleverd.
De snelheid bij T-Mobile lag ook maar enkelen procenten lager dan snelheid van mijn abonnement (ik had een gunstige ligging, niet te ver bij de centrale vandaan).
Echter de service van T-Mobile Thuis is ronduit slecht te noemen. En dat is waar het uiteindelijk om draait, toch?
Internet en televisie lijken in huidige leven onmisbaar te zijn geworden en daarom wil je indien er sprake is van een storing dat het slecht wordt verholpen.
In mijn geval had ik storing waardoor ik op gegeven moment geen internet en dus ook geen televisie meer had.
Storing heeft uiteindelijk enkelen maanden geduurd, waarna ik overgestapt ben naar Ziggo. In de tussentijd is de storing nog steeds niet verholpen.
Mijn ervaring met de klantenservice van T-Mobile is zeer slecht. Van de welgetelde 9x dat ik met de klantenservice heb gebeld was de gemiddelde wachttijd langer dan 20 minuten.
Na 2x een terugbel verzoek te hebben achtergelaten ben ik niet teruggebeld.
Na een klacht per mail krijg ik was weken later een reactie, welke totaal geen enkele antwoord geeft op mijn vraag.
Maar incasseren van abonnementsgeld voor diensten welke niet worden geleverd, dat is wel iets waar T-Mobile heel punctueel in is. En als je de transactie tegenhoudt en daar keurig een melding van doen in afwachting van schadeclaim, krijg je ook nog eens administratiekosten aan je broek.
Ik wil verder geen worden meer vuilmaken maar wil iedereen wel graag waarschuwen voor zeer slechte service van T-Mobile.
Onderstaand enkelen mailingen tussen mij en T-Mobile Thuis als voorbeeld”.

Beste Melvin,
Ik denk dat onderstaande mail berust op een misverstand. Ik geef namelijk aan dat mijn diensten al 2 maanden niet naar behoren functioneren. Dat staat natuurlijk los van abonnement c.q. contractuele overeenkomst welke inderdaad per 05-11-2017 wordt ontbonden.
Wat ik met mijn mail wil aangeven is dat een factuur voor niet geleverde diensten mij niet terecht lijkt.

Met vriendelijke groet,
Alex Yermakov

Van: Klantenservice T-Mobile Thuis [mailto:klantenservice@t-mobilethuis.nl]
Verzonden: woensdag 25 oktober 2017 13:19
Aan: Alex Yermakov>
Onderwerp: Re: [Ticket#2017101811001529] Je rekening staat klaar in My T-Mobile Thuis

Beste Alex,

Bedankt voor je e-mail.

Opzegging
Je geeft aan dat je al 2 maanden geleden hebt opgezegd, echter zie ik je dat opzegging op dit moment loopt. Je contract zal worden opgezegd op 05-11-2017. Dit hebben we ook gecommuniceerd per e-mail en post op 06-10-2017.

Ik hoop je voldoende te hebben geĂŻnformeerd, en wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Melvin
Team T-Mobile Thuis
18-10-2017 08:15 - Alex Yermakov schreef:
Geachte heer /mevrouw,

Fijn om te horen dat de rekening klaar staat! Mag ik echter vragen waar deze rekening voor is? Ik heb namelijk al bijna 2 maanden geen werkende diensten meer

Graag een inzage in mijn dossier alvorens een rekening te sturen. Ik ga ook vanuit dat het financieel wordt aangepast.
Ook zie ik graag uw reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Alex Yermakov

Van: Klantenservice T-Mobile Thuis [mailto:klantenservice@t-mobilethuis.nl]
Verzonden: dinsdag 17 oktober 2017 16:06
Aan: Alex Yermakov < Oleksiy (Alex) Yermakov
Onderwerp: Je rekening staat klaar in My T-Mobile Thuis
Reputatie 5
Badge +3
Hi alex5387,

Wauw, wat een situatie... Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerende tijd voor je is geweest. Zonder diensten zitten is geen pretje, tegenwoordig is internet niet meer weg te denken en is TV-kijken dé manier om na een lange werkdag even lekker te ontspannen. Erg naar dat dit voor jou niet gold, daar zou ik ook niet blij van worden!

De wachttijd bij het bellen van onze klantenservice kan inderdaad soms wat lang zijn, we willen iedereen zo goed mogelijk helpen en nemen daar ook graag de tijd voor. En inderdaad, ons bereiken via de Community, Facebook of Twitter gaat vaak sneller. Excuses dat je problemen hebt ervaren met het contact zoeken met ons!

Natuurlijk wil je niet betalen voor diensten waar je geen gebruik van hebt kunnen maken. Mijn collega's hebben telefonisch en via de mail aangegeven dat zij een creditering voor jou wilden aanvragen. Ik zie echter dat dit inderdaad niet is doorgevoerd. Wij kunnen pas een creditering doorvoeren zodra de storing opgelost is, omdat we dan precies kunnen zien hoe lang er geen diensten waren. Aangezien je inmiddels geen klant meer bij ons bent, kunnen we deze periode zien als ' de tijd waarin geen diensten waren'. Ik ga mijn best doen de creditering alsnog aan te vragen. Goed dat je het aankaart!
Sinds afgelopen november klant geworden van T-Mobile Thuis, qua ontvangst geen klachten alles werkt (eindelijk) goed.
Helaas heb ik in de tussentijd wel 20x contact met ze op moeten nemen omdat fout is gegaan wat ook maar fout kon gaan zoals de aansluiting een gratis zenderpakket ter compensatie wat uiteindelijk wel op mijn factuur berekend werd enz.
De 20x dat ik gebelt heb ook ruim 10 min in de rij gestaan.

Dus eigenlijk: tv,internet en bellen heel tevreden mee alles werkt prima
Maar de klantenservice is toch wel een verbeter punt daar.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi LiiSz,

Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze diensten. Maar het spijt mij dat onze klantenservice je niet goed is bevallen! Ik hoop dat alles inmiddels op orde is. Je kunt ons ook altijd bereiken via de Community waar je je nu op bevindt, of via Facebook en Twitter. We helpen je graag!
Hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten welke poortrestricties zoals bijvoorbeeld uitgaande SMTP geblokkeerd enz. er op de internetdienst zitten.

Edit: antwoord na enig googelen al gevonden:

Poort 5060 is niet geblokkeerd maar deze is wel gereserveerd voor onze VoIP dienst. Ook poort 8080 is gereserveerd.

Daarnaast blokkeren wij poorten 135 t/m 139 en 445 op UDP en TCP.
Reputatie 7
Badge +10
Dat klopt helemaal. helaas zit er op port 25 geen restrictie.
Des te beter. Ik draai graag mijn eigen mailserver en andere services. Dit kan evt. ook via een mailrelay, maar liever heb ik zelf de touwtjes in handen over wat ik wel of niet blokkeer. Dat er een paar netbios poorten geblokkeerd worden, vanwege wat virussen, daar kan ik wel mee leven.
Reputatie 7
Badge +10
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Ik accepteer zelf geen mail van consumenten verbindingen op basis van RBL en DNS naam van een ipadres. Zo kan ik de SPAM een beetje in de hand houden.
Dat er dan een paar mensen met een eigen mailserver niet kunnen mailen kan ik wel mee leven.
Beste T-mobile thuis gebruikers,

Ik heb op dit moment een glasvezel abonnement bij een andere aanbieder welke gaat stoppen met het aanbieden van hun diensten. Wij worden dan automatisch overgeplaatst naar KPN.
Echter dit willen wij niet en zijn nu dus ons aan het focussen op Trined en T-Mobile als leverancier.
Wij hebben destijds de digitale tv kastje van het merk AMINO gekocht. (dit moest). Dat betekend dat ik boven bij mijn tv een kastje heb staan die met de coax is aangesloten en mijn digitale tv geeft. Beneden staat ook zon kastje, alleen deze kan ook opnemen.

Nu heb ik al vernomen via messenger dat wij deze kastjes niet kunnen blijven gebruiken en dus bij welke leverancier we ook kiezen, nieuwe kastjes krijgen.

Ik ben nu heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat: Kunnen wij alles zelf aansluiten, d.m.v. plug en play van deze nieuwe kastjes, of moet er overal nieuwe bekabeling komen beneden en zowel van beneden naar boven?

Verder ben ik ook heel benieuwd naar jullie ervaringen qua digitale tv, internet en vaste telefonie, werkt dit bij jullie allemaal prima of ondervinden jullie (nog) hinder?
Zie dat de laatst gedeelde ervaring in de topic namelijk alweer van enkele maanden geleden is en de meeste zijn niet zo heel positief. :-)

Ik zie graag wat reacties tegemoet en hopelijk zullen deze voor mij de knoop doorhakken om de juiste aanbieder te kiezen.

Groetjes
Eileen
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Eileen!

Wat leuk dat je eraan zit te denken om naar T-Mobile Thuis over te stappen. Je bent van harte welkom! Ik kijk ernaaruit jou te mogen verwelkomen.

Als je ook TV bij ons bestelt, krijg je inderdaad nieuwe TV Boxen en bijbehorende kabels van ons. Deze krijg je in bruikleen, dus deze koop je niet. De TV Boxen horen bekabeld aangesloten te worden. Draadloos kan ook, maar via deze manier geven wij geen garantie op goed beeld omdat bekabelde TV altijd het beste resultaat geeft. Onze TV Boxen werken niet via coax.

Wat betreft ervaringen over Internet, TV en Bellen: dit verschilt natuurlijk per persoon en per netwerk waar je op geleverd wordt. Glasvezel is een betrouwbaar, stabiel netwerk. Zelfs 750 mbps snelheid is mogelijk als je op het T-Mobile glasvezelnetwerk aangesloten kan worden! Ik kan je ook meegeven dat je bij T-Mobile Thuis een liefdevolle klantenservice hebt die voor je door het vuur gaat!
Reputatie 1
Als eerste: gebruik NOOIT de mail va je provider. Die is gewoon beperkt in functionaliteit en veiligheid en beperkt je overgang naar een volgende provider.

Dat gezegd hebbende, ik ben ooit ook overgestapt van Ziggo naar T-Mobile (zeer tevreden over T-Mobile) en heb toentertijd (nu 2 jaar geleden) mijn mail laten forwarden bij Ziggo (kun je zelf instellen) naar andere e-mail accounts. En deze werken tot op de dag van vandaag nog steeds! :D

Ik kan daarmee niet meer inloggen op de betreffende mailboxen (uiteraard) maar krijg de mail wel nog steeds binnen.

Reageer