Beantwoord

Extra tv box en abonnement

• 12 januari 2019
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Hallo,

ik heb net bij mijn gegevens gekeken en zie dat mijn abbonement tot 14-09-2018 zou lopen. Moet ik nu een nieuw abbonement afsluiten/verlengen? Want kan nog steeds tv kijken en heb nog steeds internet. Of is dit een foutje in het systeem.

En ik wil een extra box met pauzeren en opnemen. Maar wat kost dit extra???

groetjes
icon

Beste antwoord door Piotr 16 januari 2019, 11:51

Hey @Sabrina92,

Wanneer je jaarcontract is verlopen dan wordt dit maandelijks met één maand verlengd. Dit gaat helemaal automatisch.😃
Het zou leuk zijn als je nog langer bij ons zou blijven! Dan kun je ook overwegen om met 1 jaar te verlengen. Meer over verlengingen lees je hier.
Een extra TV Box met opnamefunctie kan ik voor je regelen. Je betaalt dan € 10,- extra per maand, maar je krijgt er een hoop moois voor terug. Mocht je dit wensen, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Sabrina92,

Wanneer je jaarcontract is verlopen dan wordt dit maandelijks met één maand verlengd. Dit gaat helemaal automatisch.😃
Het zou leuk zijn als je nog langer bij ons zou blijven! Dan kun je ook overwegen om met 1 jaar te verlengen. Meer over verlengingen lees je hier.
Een extra TV Box met opnamefunctie kan ik voor je regelen. Je betaalt dan € 10,- extra per maand, maar je krijgt er een hoop moois voor terug. Mocht je dit wensen, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Reageer