2e helft 2019 glasvezel aangevraagd alleen aansluiting duurde erg lang.
22-04-2020 eindelijk glasvezel geleverd en werkt lekker vlot. Alleen de rekening is verhoogd met de inflatie kosten terwijl
ik een contract was aangegaan voor €30,- alleen levering liet lang op zich wachten. Na wat heen en weer via Twitter de inflatie kosten in 1 keer voor hee het jaar terug gehad, maar betaal die dus wel weer terug maandelijks ivm hoger bedrag. Daar was alles mee geregeld.
Alle maanden netjes op tijd de rekening afgehouden en geen problemen, maar nu gaat het komen.
Eind 2020 komt er een herberekening of zo iets en ben ik ruim €62,- kwijt terwijl mijn eerste jaar nog loopt. Dus daar gaat het al fout ivm met mijn vroege aanvraag in 2019 en late oplevering in 2020. Dit wordt nog steeds uitgezocht intern, maar hoor nog niks waarom er dubbel is af gehouden van wat ik maandelijks hoor te betalen à €31,48.
Nu keek ik vandaag mijn gegevens weer eens na en staat bij maandelijkse kosten een bedrag van €42,81 hoe kan dit nu zit nog in mij eerste jaar en dat laat mijn contract ook duidelijk zien.
Nu snap ik dat er inflatiecorrectie, maar ruim €10,- dat klopt zekers niet. Ik vind deze toestand, zoals ook al via Twitter aan gegeven, onacceptabel als “nieuwe” klant en na vandaag ben ik overtuigd om dus weer weg te gaan, want wat een zooitje bij de administratie.
Jammer genoeg ook een mobiel abbo aangegaan. Die volgende maand gaat worden omgezet naar jullie en die kan ik niet meer stoppen zonder extra kosten, want dan had ik dat nooit gedaan!
Graag wil ik nu snel een oplossing zien van hoe de facturatie weer goed gaat lopen tot het eind van mijn contract .
Ik heb dit probleem eind december ook al telefonisch besproken met 2 personen, waardoor ik op afspraak van hun niet ben terug gebeld en via Twitter heb ik een niet compleet genoeg antwoord gehad dus daarom nu ook maar hier.
Ik jou er niet van om zo mij gal te spuwen, maar schijnbaar kloppen een heleboel horror verhalen toch over T-mobile!