Facturatie gaat toch echt goed fout zo het eerste jaar

  • 9 januari 2021
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Reputatie 2

2e helft 2019 glasvezel aangevraagd alleen aansluiting duurde erg lang.

22-04-2020 eindelijk glasvezel geleverd en werkt lekker vlot. Alleen de rekening is verhoogd met de inflatie kosten terwijl

ik een contract was aangegaan voor €30,- alleen levering liet lang op zich wachten. Na wat heen en weer via Twitter de inflatie kosten in 1 keer voor hee het jaar terug gehad, maar betaal die dus wel weer terug maandelijks ivm hoger bedrag. Daar was alles mee geregeld.

Alle maanden netjes op tijd de rekening afgehouden en geen problemen, maar nu gaat het komen.

Eind 2020 komt er een herberekening of zo iets en ben ik ruim €62,- kwijt terwijl mijn eerste jaar nog loopt. Dus daar gaat het al fout ivm met mijn vroege aanvraag in 2019 en late oplevering in 2020. Dit wordt nog steeds uitgezocht intern, maar hoor nog niks waarom er dubbel is af gehouden van wat ik maandelijks hoor te betalen à €31,48.

Nu keek ik vandaag mijn gegevens weer eens na en staat bij maandelijkse kosten een bedrag van €42,81 hoe kan dit nu zit nog in mij eerste jaar en dat laat mijn contract ook duidelijk zien.

Nu snap ik dat er inflatiecorrectie, maar ruim €10,- dat klopt zekers niet. Ik vind deze toestand, zoals ook al via Twitter aan gegeven, onacceptabel als “nieuwe” klant en na vandaag ben ik overtuigd om dus weer weg te gaan, want wat een zooitje bij de administratie.

Jammer genoeg ook een mobiel abbo aangegaan. Die volgende maand gaat worden omgezet naar jullie en die kan ik niet meer stoppen zonder extra kosten, want dan had ik dat nooit gedaan!

Graag wil ik nu snel een oplossing zien van hoe de facturatie weer goed gaat lopen tot het eind van mijn contract .

Ik heb dit probleem eind december ook al telefonisch besproken met 2 personen, waardoor ik op afspraak van hun niet ben terug gebeld en via Twitter heb ik een niet compleet genoeg antwoord gehad dus daarom nu ook maar hier.

 

Ik jou er niet van om zo mij gal te spuwen, maar schijnbaar kloppen een heleboel horror verhalen toch over T-mobile!

 

Boris 1 maand geleden

Hoi @G_r_u_m_p_i_e ,

Ik heb goed nieuws! We hebben het probleem met de facturatie weten op te lossen en hebben het fout in het systeem weten te verhelpen. Excuses voor het ongemak! Vanaf volgende maand zal de rekening weer zoals vanouds zijn, met het teveel betaalde bedrag verrekend. Je krijgt dit natuurlijk gewoon van ons terug. Heb je vragen? Laat het mij weten. De Community zit voor je klaar! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Nieuwe rekening nog steeds heel onduidelijk. Hopelijk volgende maand weer correcte weergave, maar voor nu lijkt de verrekening inderdaad goed te verlopen. 
 

Hoop dat het volgende maand weer duidelijk en echt overzichtelijk op de rekening staat.

Reputatie 2

Ik ben benieuwd, want dan zou ik bijna niks betalen aankomende maand.

We wachten het af.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @G_r_u_m_p_i_e ,

Ik heb goed nieuws! We hebben het probleem met de facturatie weten op te lossen en hebben het fout in het systeem weten te verhelpen. Excuses voor het ongemak! Vanaf volgende maand zal de rekening weer zoals vanouds zijn, met het teveel betaalde bedrag verrekend. Je krijgt dit natuurlijk gewoon van ons terug. Heb je vragen? Laat het mij weten. De Community zit voor je klaar! 

Reputatie 2

Inmiddels is het maandelijkse bedrag weer gecorrigeerd naar wat het behoord te zijn inclusief de inflatiecorrectie. Echter nu na 2 weken nog steeds niks gehoord over het teveel afgehouden bedrag! 
Hoop deze week toch echt op een duidelijk antwoord, want dit duurt te lang.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @G_r_u_m_p_i_e ,

Dank je wel dat je ook je verhaal hier wilt delen op de Community! Toevallig heb ik je ook via Twitter mogen spreken of het probleem en weet daarom ook van de situatie af. Ik wil je laten weten dat ik je sentiment begrijp, ook ik wil dat we je meer duidelijkheid kunnen geven over de situatie. 

Omdat we het probleem bij een klein deel van onze klanten hebben teruggevonden, hebben wij gevraagd om de desbetreffende afdeling dit te onderzoeken. Dit onderzoek wordt gedaan door onze facturatiespecialisten, want ook wij willen het fijne hier vanaf weten. Momenteel is het onderzoek in volle gang. Ik had je graag van meer informatie kunnen voorzien, maar weet dat wanneer er een update mogelijk is, ik je meteen laat weten wat de stand van zaken is. 

Mocht je vragen hebben, laat het mij weten. De Community zit voor je klaar! 

Reputatie 2

Kleine update het schijnt dus dat er een grotere groep klanten last heeft van onjuiste Facturatie zowel in het oude als in het nieuwe jaar. 
 

ik hoop dat die mensen zich ook gaan melden hier op het forum!

Reageer