Beantwoord

Facturatie My T-Mobile Thuis

• 13 december 2019
  • 6 reacties
  • 200 Bekeken

Beste,

Sinds januari 2019 ben ik abonnee van T-Mobile Thuis. In de winkel werd aangegeven dat mijn abonnement de eerste 6 maanden 37,50 zou bedragen. Daarna zou de korting aflopen waarna ik meer zou gaan betalen. Sinds de eerste maand ben ik elke maand een ander bedrag gaan betalen.

Daarbij is er een router in rekening gebracht van 75 euro. Deze heb ik achteraf teruggestuurd en deze zou gecrediteerd worden. Tot op heden is dit niet gedaan.

Over beide problemen heb ik minimaal 6x gebeld, elke keer werd er aangegeven dat het opgelost zou worden. Echter is dit niet het geval.

Omdat ik geen vertrouwen meer heb in telefonisch contact (en ook steeds minder in de algemene gang van zaken bij T-Mobile), probeer ik het via deze weg.

Kan iemand mij helpen met mijn vraag hoe ik bovenstaand probleem zo snel mogelijk op kan lossen?

Met vriendelijke groeten

S. Buiting

icon

Beste antwoord door Brian 16 december 2019, 16:43

Hi @Sbuiting Ik geef je graag meer informatie! Als eerste wat betreft de € 75,- voor de modem. Mijn collega heeft hiervoor op 18-11 een vergoeding aangemaakt maar hier is wat mis gegaan, excuses hiervoor! Ik heb hem opnieuw aangemaakt. Dit bedrag wordt eerste verrekend met je komende factuur en het bedrag dat overblijft wordt daarna binnen 30 dagen naar je overgemaakt.

Ik heb je facturen ook bekeken en ik kan je geruststellen, dit is helemaal goed gegaan! Zie hieronder het overzicht per maand. Kort samengevat, je bent één maand € 7,50 korting misgelopen, dit heeft mijn collega al voor je vergoed. Daarnaast is er te veel in rekening gebracht voor juni, dit is ook vergoed. En als laatste is de boete voor de modem van € 75,- in rekening gebracht, deze ga ik ook vergoeden. Verder kloppen de maandbedrag, zie hieronder voor meer informatie:

• Mei - In mei ben je over gegaan naar je nieuwe abonnement daarom bestaat je factuur uit 2 delen, 1 deel van je oude abonnement en het 2de deel van je nieuwe abonnement.
  • Juni - In juni heeft er een verrekening plaats gevonden vanwege het over gaan naar je nieuwe abonnement. Hier was ook een dubbel bedrag in rekening gebracht, mijn collega heeft dit handmatig voor je vergoed.
  • Juli - Deze factuur heeft geen bijzonderheden en hier zie je het totale maandbedrag dat je betaalt, namelijk € 45,-. Ik vermoed dat je gebruik wilde maken van de TV Voucher, hiermee krijg je ten tijde van het afsluiten van jouw abonnement € 7,50 korting per maand waarmee je op de door jou genoemde € 37,50 uit zou komen. Deze korting moet je zelf activeren nadat je je aangemeld hebt voor Klantvoordeel (hier ontvang je ook meerdere meldingen van ons over via bijvoorbeeld e-mail) maar dit is niet gedaan. Deze € 7,50 korting heeft een andere collega daarna ook handmatig voor je vergoed de voucher aangezet.
  • Augstus - Voor augustus is het juiste bedrag € 37,50 in rekening gebracht.
  • September- Voor september is het juiste bedrag in rekening gebracht maar ook de hardware boete van € 75,-, deze heb ik dus zojuist alsnog vergoed, excuses voor de vertraging hierin.
  • Oktober -Voor oktober is het juiste bedrag € 37,50 in rekening gebracht.
  • November - De extra korting liep tot 21-11 (6 maanden) dus vanaf dat moment komt je totaalbedrag uit op € 57,50 per maand, hierdoor is deze factuur al wat hoger.
  • December - Voor december wordt het bedrag zonder korting in rekening gebracht van € 57,50.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Sbuiting Welkom op het forum.

Vervelend om te lezen dat het niet lekker loopt.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Op een reactie van webcare zal je alleen even moeten wachten. Dit kan een paar dagen duren, want ze werken op volgorde van de berichten. Maar ze reageren wel en je komt zeker aan de beurt.

Heb je ook geen mail gehad toen je de modem/router terug gestuurd hebt?

Heb je nog wel de track en tracecode?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Sbuiting Ik geef je graag meer informatie! Als eerste wat betreft de € 75,- voor de modem. Mijn collega heeft hiervoor op 18-11 een vergoeding aangemaakt maar hier is wat mis gegaan, excuses hiervoor! Ik heb hem opnieuw aangemaakt. Dit bedrag wordt eerste verrekend met je komende factuur en het bedrag dat overblijft wordt daarna binnen 30 dagen naar je overgemaakt.

Ik heb je facturen ook bekeken en ik kan je geruststellen, dit is helemaal goed gegaan! Zie hieronder het overzicht per maand. Kort samengevat, je bent één maand € 7,50 korting misgelopen, dit heeft mijn collega al voor je vergoed. Daarnaast is er te veel in rekening gebracht voor juni, dit is ook vergoed. En als laatste is de boete voor de modem van € 75,- in rekening gebracht, deze ga ik ook vergoeden. Verder kloppen de maandbedrag, zie hieronder voor meer informatie:

• Mei - In mei ben je over gegaan naar je nieuwe abonnement daarom bestaat je factuur uit 2 delen, 1 deel van je oude abonnement en het 2de deel van je nieuwe abonnement.
  • Juni - In juni heeft er een verrekening plaats gevonden vanwege het over gaan naar je nieuwe abonnement. Hier was ook een dubbel bedrag in rekening gebracht, mijn collega heeft dit handmatig voor je vergoed.
  • Juli - Deze factuur heeft geen bijzonderheden en hier zie je het totale maandbedrag dat je betaalt, namelijk € 45,-. Ik vermoed dat je gebruik wilde maken van de TV Voucher, hiermee krijg je ten tijde van het afsluiten van jouw abonnement € 7,50 korting per maand waarmee je op de door jou genoemde € 37,50 uit zou komen. Deze korting moet je zelf activeren nadat je je aangemeld hebt voor Klantvoordeel (hier ontvang je ook meerdere meldingen van ons over via bijvoorbeeld e-mail) maar dit is niet gedaan. Deze € 7,50 korting heeft een andere collega daarna ook handmatig voor je vergoed de voucher aangezet.
  • Augstus - Voor augustus is het juiste bedrag € 37,50 in rekening gebracht.
  • September- Voor september is het juiste bedrag in rekening gebracht maar ook de hardware boete van € 75,-, deze heb ik dus zojuist alsnog vergoed, excuses voor de vertraging hierin.
  • Oktober -Voor oktober is het juiste bedrag € 37,50 in rekening gebracht.
  • November - De extra korting liep tot 21-11 (6 maanden) dus vanaf dat moment komt je totaalbedrag uit op € 57,50 per maand, hierdoor is deze factuur al wat hoger.
  • December - Voor december wordt het bedrag zonder korting in rekening gebracht van € 57,50.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

op 30 oktober is € 28,52 van mijn rekening afgeschreven maar de maand oktober rekening staat niet tussen mijn rekeningen op jullie site rek nr TMT1009715463

Reputatie 7
Badge +7

Hoi nieuwe Community topper! Ik heb je profiel geopend en zie op jouw My T-Mobile Thuis pagina de rekening oktober er ook tussen staan: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen.

dat kopt nadat ik gebeld heb heeft een collega van je alsnog de rekening er tussen gezet. bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +7

Helemaal geweldig, goed dat je zo proactief gehandeld hebt! Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten. :wink:

Reageer