Beantwoord

Facturen

• 13 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik ben sindskort overgestapt naar T mobile thuis.
En nou was ik mijn, tot nu toe, 3 facturen aan het bekijken.
En ik zag op de eerste factuur, toen het nog niet aangesloten was, de abonnement kosten al in rekening zijn gebracht.
Terwijl meneer van T mobile zei: u begint pas met betalen als u de stekker er in steekt. Ivm vakantie was dit dus een maand later.
Dus T mobile, hoe zit dit nou??
Net 20 min aan de lijn gehangen voor de klantenservice, maar op een gegeven moment hoor je niks meer.......
icon

Beste antwoord door Sander 16 oktober 2017, 12:41

Hoi Mama2017,

Welkom op het forum en bij Thuis! Een eerste factuur is niet altijd makkelijk te begrijpen. Daarom hebben we een video over de eerste rekening gemaakt. Je betaalt uiteraard pas vanaf de dag dat je internetverbinding werkend is opgeleverd, maar let goed op een halve maand, activatiekosten en het feit dat je betaalt voor de hele maand ìn de lopende maand. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Mama2017,

Welkom op het forum en bij Thuis! Een eerste factuur is niet altijd makkelijk te begrijpen. Daarom hebben we een video over de eerste rekening gemaakt. Je betaalt uiteraard pas vanaf de dag dat je internetverbinding werkend is opgeleverd, maar let goed op een halve maand, activatiekosten en het feit dat je betaalt voor de hele maand ìn de lopende maand. 🙂

Reageer