Beantwoord

Facturen later betalen

  • 19 november 2020
  • 16 reacties
  • 444 Bekeken

Er komt steeds geld bij op mijn mobiele factuur. Kunnen jullie ook eens rekening houden dat er coronavirus is. En dat mensen minder werken.of dat het wat langer duurt voor het geld er is. Mijn zoon heeft kpn en die krijgt alle tijd zonder extra kosten. Ik weet wel als mijn contract afgelopen is. Dan stop ik met heel tmobile  en ga ik na kpn

P

icon

Beste antwoord door Hajar 20 november 2020, 10:12

Hi @Dre1974 

Ik begrijp dat dit moeilijkere tijden zijn. We denken ook graag mee over een oplossing. We zouden in dit geval een betalingsregeling kunnen treffen of uitstel van betaling. Dit moet je wel eerst aanvragen bij ons en dan kunnen we dat in orde maken. Ik hoor graag wat je zou willen zodat ik je verder kan helpen.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Ik begrijp dat dit moeilijkere tijden zijn. We denken ook graag mee over een oplossing. We zouden in dit geval een betalingsregeling kunnen treffen of uitstel van betaling. Dit moet je wel eerst aanvragen bij ons en dan kunnen we dat in orde maken. Ik hoor graag wat je zou willen zodat ik je verder kan helpen.

Ik zou het fijn vinden als jullie het niet steeds verhogen met 15 euro. En dat niet alleen voor mij maar meer mensen. Bu net weer een factuur hoop weer 15 euro erbij. Dus aub. Geef mij maar een betalingsregeling 

Reputatie 5
Badge +10

Bundel verhogen naar onbeperkt als de kosten van bellen komen.

Geen zorgen dan meer.

 

Gaat hier om aanmaningskosten en daar is T-Mobile heel snel mee.😵

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een betalingsregeling voor je getroffen van 4 termijnen. Op My T-Mobile kun je precies zien hoeveel je wanneer moet betalen. Ik hoop dat het zo wel gaat lukken. Mocht je nog vragen hebben of mocht ik nog iets kunnen betekenen, laat het mij vooral weten!

Ik heb het gezien maar helaas te laat. Ben geblokkeerd. En me tv thuis ook. Heb net gebeld en alles op gezegd bij tmobile. Ik ga nu na kpn. Die luistert ten minste wel na de mensen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974,

Voor je mobiele aansluiting heeft m’n collega Hajar de betalingsregeling aangemaakt en je krijgt dan standaard een blokkade op het gebruik van premiumdiensten en gebruik in het buitenland. De rest zou gewoon moeten werken, is dat bij jou niet het geval? 

Ik zal even een collega van T-Mobile Thuis aan de mouw trekken en in de administratie laten kijken of er voor die facturen nog iets mogelijk is op dit moment. Dan kunnen we daar misschien nog wat voor je in regelen, ook al kan ik daar geen garanties in doen.

Mocht je nog vragen hebben over je mobiele aansluiting, laat het ons gerust weten!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dre1974, ik heb het meteen bekeken en elke factuur erbij gepakt, maar bij Thuis heb je geen enkele openstaande betaling en ben je ook nog niet geblokkeerd geweest. Wellicht dat jouw TV Box of TV niet goed werkt door een tijdelijke obstructie in het netwerk. Daarom bied ik je graag mijn hulp aan. Neem een kijkje in ons speciale TV topic, daar wordt alles uitgelegd door onze huisexpert Sander om de verbinding weer terug te krijgen: Geen beeld? Geen zorgen!

Laat je ons weten of jouw TV straks weer beeld toont? Zo niet, dan helpen we je natuurlijk net zolang verder totdat je weer elke zender naar volle tevredenheid kunt bekijken! 

Klopt ik heb alles betaald omdat ik geblokkeerd was. Vind het jammer dat het zo moet steeds. Leef eens met de mensen mee in deze tijd van coronacrisis. Ik heb alles gedaan wat er stond. Mijn tv gids blijft op 6 dagen terug staan. En me Wi-Fi is heel slecht. En het beeld blijft af en toe stil staan. 9f hapert

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dre1974, dat is inderdaad een ergerlijke situatie, maar die blokkade ontstaat om je niet op tijd betaalt, vermoed ik. Dat doen we ook niet zomaar natuurlijk, is het wellicht handiger wanneer we het Thuis abonnement op een ander moment incasseren? We hebben drie incassomomenten als optie:

  1. Het maandbedrag wordt rond de 20e geïncasseerd
  2. Het maandbedrag wordt rond de 25e geïncasseerd
  3. Het maandbedrag wordt rond de 30e geïncasseerd

De uiteindelijke incassodatum kan met twee tot vier dagen verschillen. 

Wat betreft Wifi en TV problemen, heb je alle tips in onze speciale topics al doorgenomen? Daar staan vaak alle oplossingen weergegeven zodat jij weer een geoptimaliseerd netwerk beschikbaar hebt: Hoe los ik TV problemen op? en Hoe verbeter ik mijn Wifi?. Succes met de tips, het gaat je vast lukken!

Ik wil graag dat alles weer gaat werken in mijn huis. De WiFi moet beter. Mij  tv staat om de 15 min stil. Rond 30e van de maand is beter. Maar wanneer worden mijn problemen opgelost thuis. Wel betalen. Maar voor de rest niks

Reputatie 7
Badge +7

@Dre1974 Daar gaan we voor zorgen! Wat is er precies slecht aan je Wifi? Is het bereik niet zo groot, of vind je de verbinding traag? Omdat Wifi van superveel externe factoren afhankelijk is, is het lastig te duiden waar de oorzaak vandaan kan komen. Ik heb voor het gemak een samenvatting gemaakt van de Wifi-tips en uitleg omtrent de werking van Wifi:

Op welke plek in je woning staat het modem? Hoe groter de afstand tot je modem, hoe zwakker het Wifi-signaal. Zet het modem op de plek waar je Wifi het meest gebruikt. Ideaal gezien, wordt het modem zo ver mogelijk bij de vloer vandaan geplaatst.

Wifi is afhankelijk van superveel externe factoren. Bijvoorbeeld: de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. Maar één van de meest voorkomende storingsbronnen zijn legacy devices. Wanneer je tegenwoordig nog Wifi apparatuur hebt die gebruik maakt van oude standaarden zal dit de snelheid van je gehele netwerk beperken. Dit kunnen niet alleen verouderde laptops en smartphones zijn maar bijvoorbeeld ook IP-camera's, repeaters, slimme thermostaten enzovoort. Veel van deze apparatuur wordt gewoon nog verkocht, in onze beleving hoeft deze apparatuur dus niet 'oud' te zijn.

Daarnaast kan het zijn dat een bepaald vooraf ingesteld Wifi-kanaal door de dag heen minder, dan wel meer bezet is. Daarom adviseren we altijd het gebruik van een automatisch Wifi-kanaal. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren.
Ik zie trouwens in de lijnmeting geen afwijkingen naar voren komen, sterker nog je hebt een zeer stabiele verbinding. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jouw Wifi niet traag is of wegvalt, maar er is in ieder geval geen directe boosdoener op verbindingsgebied te herkennen. Zou je een foto kunnen maken van hoe het Zyxel modem momenteel bevestigd is en die in dit topic willen plaatsen, alsjeblieft?

Hoeveel apparaten zijn er tegelijkertijd op je Wifi verbonden? Dit kan namelijk ook van invloed zijn op je algehele Wifi-snelheid.

Controleer ook of het modem en de versterker vrij geplaatst zijn zonder obstakels er omheen.- Een Wifi modem onder of achter de bank verstoppen oogt opgeruimd maar dempt veel Wifi signaal.
- Heb je het modem in de meterkast gezet? Controleer dan of er niets in de weg staat zoals een gas- of watermeter, schoonmaakspullen etc.
- Het modem een halve meter verplaatsen kan in bepaalde situaties al veel verschil maken.

Wat betreft de TV Box: ik zie in de lijnmeting een gemiddelde streamkwaliteit van 98,6 procent over de afgelopen zeven dagen. Dat is uitstekend te noemen, daar ligt de oorzaak van het bevriezen van de TV in ieder geval niet. Maak je soms gebruik van een oude internetkabel? Hoe zit het met je HDMI-kabel? Vaak zien we dat deze losjes zitten en dit voor een zwak signaal zorgt. 

Reputatie 7
Badge +7

P.s. je incassodatum staat op rond de 30e van de maand!

Ik weet niet wat er aan de hand is. En monteur van jullie heeft alles bij mij thuis gedaan  heb al niet tv kastje gekregen. Ik de dat het aan de modem ligt of zo iets

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Dre1974 ,

Goed dat je het navraagt! Ik zie dat mijn collega @Jason je eerder in dit topic flink wat tips heeft gegeven. Heb je deze stappen en vragen kunnen doorlopen? Ik hoor het graag van je! 

Ja dat heb ik gedaan maar niks helpt. Maar laat maar. Ik heb me abonnement opgezegd. Wij gaan nu na ziggo

Reageer