Beantwoord

Facturen ontbreken in overzicht (downloaden)

• 17 oktober 2020
  • 45 reacties
  • 922 Bekeken

In My T-Mobile thuis zie ik slechts enkele facturen staan, de rekeningen van nov 2019 t/m april 2020 ontbreken. Hoe kan ik deze alsnog downloaden?

icon

Beste antwoord door Ginny 20 oktober 2020, 14:26

Hoi @Fox4312, dankjewel voor het laten weten! Door een hiccup in jouw omgeving zijn de facturen niet ingeladen, ik heb dit zojuist voor je hersteld. Zou je willen kijken of je de facturen nu kunt downloaden?
@OliT Fijn dat het bij jou is opgelost!  

Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Fox4312 

Was bij mij ook zo enkel facturen van de afgelopen 6 maanden te zien, wacht even op de reactie van een moderator zij maken dit in orde voor je 👍

**Update**

Het is opgelost.

Goedemiddag, ook ik heb exact hetzelfde probleem. Hoop dat er een snel een reactie van een moderator komt aangezien bellen met TM op dit moment betekend dat je 30 min+ in de wacht zit.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Fox4312, dankjewel voor het laten weten! Door een hiccup in jouw omgeving zijn de facturen niet ingeladen, ik heb dit zojuist voor je hersteld. Zou je willen kijken of je de facturen nu kunt downloaden?
@OliT Fijn dat het bij jou is opgelost!  

Hallo,
ik heb exact hetzelfde probleem: alleen mijn laatste 5 facturen zijn zichtbaar en ik zou graag ook de oudere facturen willen downloaden

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem en wil ze graag hebben ivm een declaratie.

Krijg al een week geen antwoord via Facebook messenger.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @VDoppenberg en @rpw89, ik heb het hersteld. Sorry voor het ongemak! Binnen een uur zullen alle facturen gewoon correct zichtbaar zijn. 

Neem zo eens een kijkje in de My T-Mobile Thuis omgeving.

Reputatie 7
Badge +7

Er lijkt toch nog wat mis te gaan bij het inladen; het gaat sowieso (hopelijk vandaag nog) lukken, maar er zit nog een obstructie in het systeem. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

bij mij waren ze nu allemaal weer zichtbaar en heb ik ze kunnen downloaden: dank!

Ook ik kon deze nu wel downloaden, mijn dank.

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan! Als ik nog iets anders kan doen, let me know!

Hoi, ik heb hetzelfde probleem: alleen mijn laatste 2020 facturen zijn zichtbaar, de rekeningen van okt 2019 t/m april 2020 ontbreken. Kan je me alsjeblieft helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @apsik, ook bij jou is het hersteld. Alle facturen zouden nu zichtbaar moeten zijn! Kun je nog eens jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving checken?

Bedankt voor de snelle reactie, alles werkt!

Reputatie 6
Badge +2

Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, je betaald althans voor T-Mobile thuis een vast bedrag per maand, alleen als die opeens afwijkt van wat ik normaal betaal kijk ik even naar de reden.

Ook ik heb dit probleem. De facturen van november 2019 tot en met april 2020 ontbreken in het overzicht en kan ik daarom niet downloaden.

Ik heb er vorige week over gebeld met de klantenservice die het op zou lossen maar dit is nog steeds niet gebeurd. Kan iemand op deze community het voor mij oplossen?

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het direct voor je in orde gemaakt @IggyL! Je kunt nu al jouw facturen weer bekijken.

Ik heb het direct voor je in orde gemaakt @IggyL! Je kunt nu al jouw facturen weer bekijken.

Super, dankjewel!

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem: facturen van Nov2019 t/m Mai2020 zijn ontbreken.

Kunt u dit oplossen?

Dank u.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MdV73, ook bij jou zullen alle facturen nu zichtbaar zijn in My T-Mobile Thuis. Sorry voor het ongemak! Een mooi weekend toegewenst en stay safe!

Hoi @MdV73, ook bij jou zullen alle facturen nu zichtbaar zijn in My T-Mobile Thuis. Sorry voor het ongemak! Een mooie weekend toegewenst en stay safe!

Graag gedaan!
Dank u!

Hallo,

Ik mis ook verschillende facturen van begin dit jaar (en eerder, maar die zijn niet direct nodig)
Kunt u dit oplossen?

Bedankt!

Henk

Ook ik heb dit probleem. De facturen van november 2019 tot en met april 2020 ontbreken in het overzicht en kan ik daarom niet downloaden.

Ik heb er vorige week over gebeld met de klantenservice die het op zou lossen maar dit is nog steeds niet gebeurd. Kan iemand op deze community het voor mij oplossen?

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @henkvandenbrink en @Knvndw91, ik heb geprobeerd om de facturen handmatig zichtbaar te maken, maar het lukt nog niet helemaal. Als het goed is, zal maandag alles zichtbaar zijn. Ik heb een incident ingeschoten en dat wordt spoedig opgepakt, maar om erachteraan te gaan, zal ik zondagavond nog een check doen zodat alles gereed is voor maandag. Thanks voor jullie geduld!

Een mooi weekend toegewenst en stay safe!

Hoi Jason, ik zie dat jij dit probleem voor heel veel gebruikers aan het oplossen bent. Ook ik heb dit probleem. Ik zou graag alle facturen van 2020 willen zien en niet alleen juli t/m december 2020. Alvast hartelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @mvanleening, top dat je het aangeeft!

Ook bij jou zal ik de facturen zichtbaar laten maken. Dit zal waarschijnlijk morgen worden, dus geen zorgen als je ze nog niet ziet verschijnen in My T-Mobile Thuis vandaag. Een prachtige zondag toegewenst en stay safe!

Reageer