In My T-Mobile thuis zie ik slechts enkele facturen staan, de rekeningen van nov 2019 t/m april 2020 ontbreken. Hoe kan ik deze alsnog downloaden?
Beste antwoord door Ginny
Hoi
In My T-Mobile thuis zie ik slechts enkele facturen staan, de rekeningen van nov 2019 t/m april 2020 ontbreken. Hoe kan ik deze alsnog downloaden?
Beste antwoord door Ginny
Hoi
Hallo
Was bij mij ook zo enkel facturen van de afgelopen 6 maanden te zien, wacht even op de reactie van een moderator zij maken dit in orde voor je 👍
**Update**
Het is opgelost.
Goedemiddag, ook ik heb exact hetzelfde probleem. Hoop dat er een snel een reactie van een moderator komt aangezien bellen met TM op dit moment betekend dat je 30 min+ in de wacht zit.
Hoi
Hallo,
ik heb exact hetzelfde probleem: alleen mijn laatste 5 facturen zijn zichtbaar en ik zou graag ook de oudere facturen willen downloaden
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem en wil ze graag hebben ivm een declaratie.
Krijg al een week geen antwoord via Facebook messenger.
Bedankt
Hoi
Neem zo eens een kijkje in de My T-Mobile Thuis omgeving.
Er lijkt toch nog wat mis te gaan bij het inladen; het gaat sowieso (hopelijk vandaag nog) lukken, maar er zit nog een obstructie in het systeem. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
bij mij waren ze nu allemaal weer zichtbaar en heb ik ze kunnen downloaden: dank!
Ook ik kon deze nu wel downloaden, mijn dank.
Hoi, ik heb hetzelfde probleem: alleen mijn laatste 2020 facturen zijn zichtbaar, de rekeningen van okt 2019 t/m april 2020 ontbreken. Kan je me alsjeblieft helpen?
Hoi
Bedankt voor de snelle reactie, alles werkt!
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, je betaald althans voor T-Mobile thuis een vast bedrag per maand, alleen als die opeens afwijkt van wat ik normaal betaal kijk ik even naar de reden.
Ook ik heb dit probleem. De facturen van november 2019 tot en met april 2020 ontbreken in het overzicht en kan ik daarom niet downloaden.
Ik heb er vorige week over gebeld met de klantenservice die het op zou lossen maar dit is nog steeds niet gebeurd. Kan iemand op deze community het voor mij oplossen?
Ik heb het direct voor je in orde gemaakt
Ik heb het direct voor je in orde gemaakt
Super, dankjewel!
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem: facturen van Nov2019 t/m Mai2020 zijn ontbreken.
Kunt u dit oplossen?
Dank u.
Hoi
Hoi
Graag gedaan!
Dank u!
Hallo,
Ik mis ook verschillende facturen van begin dit jaar (en eerder, maar die zijn niet direct nodig)
Kunt u dit oplossen?
Bedankt!
Henk
Ook ik heb dit probleem. De facturen van november 2019 tot en met april 2020 ontbreken in het overzicht en kan ik daarom niet downloaden.
Ik heb er vorige week over gebeld met de klantenservice die het op zou lossen maar dit is nog steeds niet gebeurd. Kan iemand op deze community het voor mij oplossen?
Goedemiddag
Een mooi weekend toegewenst en stay safe!
Hoi Jason, ik zie dat jij dit probleem voor heel veel gebruikers aan het oplossen bent. Ook ik heb dit probleem. Ik zou graag alle facturen van 2020 willen zien en niet alleen juli t/m december 2020. Alvast hartelijk bedankt!
Goedemorgen
Ook bij jou zal ik de facturen zichtbaar laten maken. Dit zal waarschijnlijk morgen worden, dus geen zorgen als je ze nog niet ziet verschijnen in My T-Mobile Thuis vandaag. Een prachtige zondag toegewenst en stay safe!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.