Beantwoord

Factuur

• 7 november 2019
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Wij hebben grote problemen met T-mobilethuis. Enkel storing, programma’s opnemen is al helemaal geen optie. Men zegt dat eraan gewerkt wordt, maar deze hulp die niet gegeven wordt heb ik al een kast vol van. Daarnaast is er voor Oktober geen factuur gekomen, was bekend maar vervolgens niets meer vernomen. Nu denkt men zeker ineens twee keer af te kunnen schrijven?

Ga ik nu toch echt naar een andere provider omdat T-Mobile zeer slechte service geeft?

icon

Beste antwoord door Gioia 15 november 2019, 12:15

Hoi @brigitte1967,

Allereerst sorry voor mijn late reactie, weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

Zo te lezen verloopt het een en ander niet soepel, ik ga er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Je gegevens zijn hier nog niet bekend, wil je mij even een privébericht sturen met je klantnummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik je helpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @brigitte1967,

Allereerst sorry voor mijn late reactie, weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

Zo te lezen verloopt het een en ander niet soepel, ik ga er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Je gegevens zijn hier nog niet bekend, wil je mij even een privébericht sturen met je klantnummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik je helpen!

Reageer