Beantwoord

Factuur December 2020 niet beschikbaar

• 12 januari 2021
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Mijn factuur over december 2020 is niet beschikbaar om in te zien. Deze heb ik nodig voor een declaratie, zouden jullie deze aub of naar mij kunnen mailen of kunnen plaatsen in mijn facturen?

icon

Beste antwoord door Jason 13 januari 2021, 12:01

UPDATE: de factuur is inmiddels zichtbaar gemaakt, zo kun je nagaan wat de specificaties zijn: Rekeningen inzien. @abuijen 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Stay safe en veel plezier met jouw abonnement!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @abuijen, van harte welkom op de Community!

We hebben momenteel last van een kleine bug die voor haperingen in de communicatie tussen het facturatiesysteem en de Rekening tab zorgt. Geen zorgen, dit wordt elke dag aangepakt en opgelost. Ik verwacht dat je morgen weer alle facturen kunt inzien op My T-Mobile Thuis. 

Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE: de factuur is inmiddels zichtbaar gemaakt, zo kun je nagaan wat de specificaties zijn: Rekeningen inzien. @abuijen 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Stay safe en veel plezier met jouw abonnement!

Ik heb precies ditzelfde probleem en heb de factuur nodig voor de jaarafsluiting...

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Anoniem001, alle facturen zijn inmiddels zichtbaar gemaakt. Zo kun je nagaan wat de specificaties zijn: Rekeningen inzien. Sorry voor het ongemak en een prachtig weekend toegewenst!

Reageer