Beantwoord

Factuur December en Juni niet zichtbaar in My T-Mobile

• 10 januari 2021
  • 10 reacties
  • 210 Bekeken

Ik kan de Facturen van Juni en December 2020 niet inzien in My-T-Mobile thuis.

icon

Beste antwoord door Jason 11 januari 2021, 09:09

Goedemorgen @RLedder, van harte welkom op de Community!

We ervaren momenteel een kleine obstructie in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @RLedder, van harte welkom op de Community!

We ervaren momenteel een kleine obstructie in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem, @Jason. De factuur van december is niet in te zien. Enig idee wanneer dit wordt opgelost? Kan ik er op een andere manier aan komen? Bedankt.

Reputatie 4
Badge +3

Het probleem is intussen opgelost! @RLedder ik heb er direct voor gezorgd dat de facturen inzichtelijk zijn in jouw abonnement. @iskandar, voor jou wil ik het ook graag in orde maken, maar ik heb geen klantgegevens van jou. Zou je jouw T-Mobile Thuis klantnummer (drie letters, vijf cijfers) in jouw profiel willen zetten? Dan maak ik het direct voor je in orde!

Reputatie 1

@Ginny Zojuist gedaan.

Reputatie 4
Badge +3

Dankjewel @iskandar! Ook bij jou zijn alle facturen nu in te zien. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Thanks, @Ginny!

Goedemiddag @Jason ,

Hier hetzelfde probleem, de facturen van juni/juli/december 2020 zijn niet zichtbaar en zijn nodig voor de boekhouding. Kan dit opgelost worden? Ik probeer al meerdere dagen meerdere keren per dag te bellen maar dat heeft totaal geen zin. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @AramvdW, ook jouw facturen zijn vanaf nu zichtbaar, sorry dat het eerder niet lukte.

Neem een kijkje in My T-Mobile Thuis, zo kun je meteen de facturen inzien en downloaden zodat de boekhouding weer op orde is: Rekeningen inzien! 😉

Top, bedankt! @Jason 

Reputatie 7
Badge +7

@AramvdW Heel graag gedaan, alvast een mooi weekend toegewenst aan iedereen!

Reageer