Beantwoord

factuur december niet zichtbaar

  • 5 januari 2021
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Goededag,

 

Ook ik kan de factuur van december niet downloaden.

En er zijn andere facturen waar dat ook niet meer kan.

kunnen jullie dat voor mij veranderen?

 

Mvg. Bas

 

icon

Beste antwoord door Jason 6 januari 2021, 16:47

UPDATE: het is gelukt! Alle facturen zijn nu zichtbaar. Neem een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Rekeningen inzien.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @BTijsseling  van harte welkom op de Community!

We ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Sorry voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE: het is gelukt! Alle facturen zijn nu zichtbaar. Neem een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Rekeningen inzien.

dank je wel voor de moeite.

 

groeten Bas

Reputatie 7
Badge +7

Graag gedaan @BTijsseling! Mocht je in de toekomst nog eens hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten. Tot die tijd: geniet van jouw abonnement en stay safe and healthy! 

Dit topic zal ik nu sluiten.