Beantwoord

factuur december niet zichtbaar in My T-mobile

• 28 december 2020
  • 29 reacties
  • 638 Bekeken

De factuur van december 2020 is niet zichtbaar in My T-mobile. Deze heb ik nodig voor mijn bedrijfsadministratie.

In 2019 is dit ook al eens gebeurd. Toen naar T-mobile gebeld; de ontbrekende factuur zou worden nagezonden. Ik ontving vervolgens een factuur van een eerdere maand die ik al in mijn bezit had (de ontbrekende factuur is nog steeds niet zichtbaar op My T-mobile).

icon

Beste antwoord door Sander 30 december 2020, 14:04

Hi @Marcel2020

Klopt, ik heb het direct aangepast. De factuur van december is nu weer zichtbaar. Dit is een directe link naar My T-Mobile Thuis: KLIK

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Marcel2020

Klopt, ik heb het direct aangepast. De factuur van december is nu weer zichtbaar. Dit is een directe link naar My T-Mobile Thuis: KLIK

Ook bij ons ontbreekt de factuur over december 2020 in My T-Mobile Thuis. Kan deze factuur ook zichtbaar worden gemaakt?

Reputatie 2
Badge

Beste Sander.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een rekening van jullie waarvan ik niet weet waar ik voor betaal.

Kun je voor me regelen dat factuurnummer TMT1014879537 voor me zichtbaar wordt of beter, naar me ge e-mails wordt?

thanx

Dank, geregeld ! :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @kooik036, de factuur van december is nu zichtbaar wanneer je inlogt: Rekening inzien My T-Mobile Thuis

Hoi @Flevoguy, ook bij jou is de factuur nu wel zichtbaar! 😉

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 

Hi - I also cannot see the december factuur in my t-mobile thuis, Could you have a look?

Thanks!

Hi @Jason ,

Dankjewel en ook de beste wensen voor 2021!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @hanifkamis, both invoices should be visible now: My T-Mobile Thuis

Happy new year and have an amazing Sunday evening! 😄

@kooik036 Heel graag gedaan en dankjewel!

Bij mij is de factuur voor december ook niet zichtbaar en die van juni verdwenen in het overzicht. Is het mogelijk om dat in orde te maken? Bedankt!

Beste Sander.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een rekening van jullie waarvan ik niet weet waar ik voor betaal.

Kun je voor me regelen dat factuurnummer TMT1014869865 voor me zichtbaar wordt of beter, naar me ge e-mails wordt?

thanx

Hallo,

ik hen hetzelfde probleem: de factuur van december 2020 is niet zichtbaar in My T-Mobile.

Kunnen jullie mee helpen?

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @irenedev, @Marcel2021 en @MdV73, alle facturen zijn nu zichtbaar gemaakt. Wanneer je inlogt op jouw persoonlijke account, kun je nu elke rekening inzien: Rekening inzien My T-Mobile Thuis

@Jason Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +7

@irenedev Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog eens hulp kunnen gebruiken, dan helpen we je supergraag!

Ook graag mijn factuur zichtbaar maken. Klantnummer XXXX. Factuurnummer TMT1014870740.

Alvast bedankt!

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @IG80, we ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Sorry voor het ongemak. Vanmiddag zou dit in orde gemaakt moeten zijn!

Reputatie 7
Badge +7

Hi all, er is nu nog geen verbetering te zien jammer genoeg. Indien het straks nog niet gelukt is (omstreeks 17:15), zal ik morgenochtend direct opnieuw actie ondernemen.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @IG80, bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.

Hallo mijn nota is hoger dan normaal in december nu wil ik die nota bekijken, maar is niet in te zien en ook voor andere maanden niet. Kan iemand dat voor mij in orde maken?

Hallo mijn nota is hoger dan normaal in december nu wil ik die nota bekijken, maar is niet in te zien en ook voor andere maanden niet. Kan iemand dat voor mij in orde maken?

Bij mij hetzelfde. Graag zou ik mijn rekening ik kunnen zien. Goed geregeld dat iedereen hier om moet vragen….

De factuur van december 2020 is niet zichtbaar in My T-mobile. Deze heb ik nodig voor mijn bedrijfsadministratie.

In 2019 is dit ook al eens gebeurd. Toen naar T-mobile gebeld; de ontbrekende factuur zou worden nagezonden. Ik ontving vervolgens een factuur van een eerdere maand die ik al in mijn bezit had (de ontbrekende factuur is nog steeds niet zichtbaar op My T-mobile).

Mijn facturen van juni 2020 en december 2020 zijn ook niet zichtbaar in My T-mobile.
Factuur december heb ik dringend nodig voor de boekhouding.

Hi @Marcel2020

Mijn facturen van juni 2020 en december 2020 zijn ook niet zichtbaar in My T-mobile.
Factuur december heb ik dringend nodig voor de boekhouding.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan Kerkdijk@Bastiaannet en @SGul, we doen er alles aan om de facturen zo snel mogelijk zichtbaar te maken, maar een bug voorkomt dat de koppeling tussen het facturatiesysteem en de PDF in My T-Mobile Thuis werkt. Ik ga er achteraan en ervoor zorgen dat dit weldra opgelost wordt. Sorry voor het ongemak!

Hallo @Jason , ook bij mij kan ik de factuur van december niet inzien. Kan je dat ook voor mij in orde maken zoals je met zovele voor mij hebt gedaan? Want ik denk niet dat het nog een kleine hapering in het systeem is…

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @MartinJ25, bij jou speelt de bug ook parten. Ik zal ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk hersteld wordt zodat iedereen de facturen weer kan inzien. Sorry voor het ongemak!

Reageer