Beantwoord

factuur download na opzeggen

• 2 december 2020
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Ik ben sinds januari overgestapt naar een andere provider maar ik zou graag nog wel de factuur over januari downloaden voor mijn boekhouding. Momenteel lukt het alleen niet meer om in te loggen bij T-mobile thuis en het aanvragen van een nieuw wachtwoord werkt ook niet meer.

Kunnen jullie me helpen om alsnog deze factuur te krijgen

icon

Beste antwoord door Cal 22 april 2021, 14:06

Hoi @ducomvs,

Handig dat je hulp inschakelt en sorry dat wij jouw topic initieel gemist hadden! Ik durf niet te zeggen waarom jouw topic er destijds tussendoor is geglipt. In ieder geval was ik wel erg blij om te zien dat je, na jouw topic, nog contact hebt gehad met een telefonische collega van mij en dat het inmiddels is opgelost. Mocht ik desondanks nog iets voor je kunnen betekenen, ik beloof er dit keer snel op terug te komen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @ducomvs,

Handig dat je hulp inschakelt en sorry dat wij jouw topic initieel gemist hadden! Ik durf niet te zeggen waarom jouw topic er destijds tussendoor is geglipt. In ieder geval was ik wel erg blij om te zien dat je, na jouw topic, nog contact hebt gehad met een telefonische collega van mij en dat het inmiddels is opgelost. Mocht ik desondanks nog iets voor je kunnen betekenen, ik beloof er dit keer snel op terug te komen!

Voor de duidelijkheid het is niet opgelost aangezien jullie me niet  konden helpen. Ik vind het erg bijzonder dat ik geen inzicht meer kan krijgen in de facturen. 

Reputatie 5
Badge +2

Dank voor de terugkoppeling @ducomvs! Excuus, op basis van het gespreksverslag kreeg ik de indruk dat je inmiddels bij jouw facturen kon. Geen zorgen, dit is zeker mogelijk. Lukt het je ook niet om met het privé e-mailadres dat je bij ons hebt opgegeven een nieuw wachtwoord op te vragen op de volgende pagina: wachtwoord resetten? Mocht het niet lukken, laat het gerust weten want het is zeer zeker mogelijk om jouw facturen tevoorschijn te toveren. :relaxed:

Reageer