Factuur juni en december 2020 niet zichtbaar in My T mobile pagina. Deze heb ik nodig mbt declaratie.
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
UPDATE: bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.
Factuur juni en december 2020 niet zichtbaar in My T mobile pagina. Deze heb ik nodig mbt declaratie.
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
UPDATE: bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.
Goedemorgen
We ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.
Sorry voor het ongemak. Vanmiddag zou dit in orde gemaakt moeten zijn!
Hi Jason, dankjewel! Zie het graag tegemoet.
gr Leonie
Goedemorgen
UPDATE: bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.