Beantwoord

factuur juni en december niet zichtbaar

  • 5 januari 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Factuur juni en december 2020 niet zichtbaar in My T mobile pagina. Deze heb ik nodig mbt declaratie. 

icon

Beste antwoord door Jason 8 januari 2021, 09:17

Goedemorgen @leoniebults, bij een aantal gebruikers zijn de facturen inmiddels zichtbaar; bij de rest echter nog niet. Ik doe er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen, ik houd je op de hoogte!

UPDATE: bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @leoniebults, bij een aantal gebruikers zijn de facturen inmiddels zichtbaar; bij de rest echter nog niet. Ik doe er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen, ik houd je op de hoogte!

UPDATE: bij jou zijn ze nu ook allemaal zichtbaar gelukkig: Rekeningen inzien.

Reputatie 7
Badge +7

@leoniebults Er is nu nog geen verbetering te zien jammer genoeg. Indien het straks nog niet gelukt is (omstreeks 17:15), zal ik morgenochtend direct opnieuw actie ondernemen.

Hi Jason, dankjewel! Zie het graag tegemoet. 
 

gr Leonie 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @leoniebults, welkom op de Community! 

We ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Sorry voor het ongemak. Vanmiddag zou dit in orde gemaakt moeten zijn!

Reageer