Beantwoord

Factuur Juni, Juli en december 2020 niet beschikbaar

  • 15 januari 2021
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Mijn factuur over Juni, Juli en december 2020 is niet beschikbaar om in te zien. Deze heb ik nodig voor een declaratie, zouden jullie deze aub of naar mij kunnen mailen of kunnen plaatsen in mijn facturen?

icon

Beste antwoord door Jason 15 januari 2021, 16:46

Hoi @chiribitas, welkom op de Community!

Alle facturen heb ik nu weer zichtbaar gemaakt. We hadden last van een tijdelijke bug waardoor de koppeling tussen het facturatiesysteem en My T-Mobile Thuis niet helemaal lekker liep. Dit is nu opgelost! Check jouw persoonlijke account om gelijk alle facturen in te zien: Rekeningen Inzien.

Een prachtig weekend toegewenst en blijf gezond! 😉

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @chiribitas, welkom op de Community!

Alle facturen heb ik nu weer zichtbaar gemaakt. We hadden last van een tijdelijke bug waardoor de koppeling tussen het facturatiesysteem en My T-Mobile Thuis niet helemaal lekker liep. Dit is nu opgelost! Check jouw persoonlijke account om gelijk alle facturen in te zien: Rekeningen Inzien.

Een prachtig weekend toegewenst en blijf gezond! 😉

Reageer