Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 9 februari 2021
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hallo,

per1 februari hebben we telefonisch ons abonnement vernieuwd en per 2 februari zou ons vernieuwde thuis abonnement in gaan, met de bekende korting die je krijgt als je een nieuw contract afsluit. Vandaag mochten we de factuur ontvangen voor de maand februari, welke we rond 22 februari moeten betalen.
Op de factuur zie ik nog de kosten voor ons oude abonnement staan. Op de website staat wel netjes sinds dat we het abonnement hebben aangepast het juiste abonnement met de juiste kosten en korting. Mag ik aannemen dat op de factuur van maart de teveel betaalde kosten voor de maand februari worden vergoed?

Groet,

Stephan

 

icon

Beste antwoord door Jason 9 februari 2021, 16:40

Hoi @Steef.k, welkom op de Community!

De rekening van februari zal nog de oude maandkosten berekenen, dat komt doordat de voorlopige rekening al bekend was voordat je een nieuw contract afsloot. Geen zorgen, eventueel teveel betaalde bedragen zullen netjes verrekend worden op een volgende rekening. Je aanname is volledig juist en sorry dat dit niet eerder gecommuniceerd is! 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Steef.k, welkom op de Community!

De rekening van februari zal nog de oude maandkosten berekenen, dat komt doordat de voorlopige rekening al bekend was voordat je een nieuw contract afsloot. Geen zorgen, eventueel teveel betaalde bedragen zullen netjes verrekend worden op een volgende rekening. Je aanname is volledig juist en sorry dat dit niet eerder gecommuniceerd is! 

 

Reageer