Beantwoord

Factuur maart niet zichtbaar

  • 5 januari 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Goedendag,

er wordt vermeld dat je 12 maanden je facturen kan inzien, helaas niet...
die van maart 2020 zou ik nog graag even willen uitprinten.

 

Ook is de factuur van december al afgeschreven, maar ook niet te zien.

Graag herstellen Aub

icon

Beste antwoord door Jason 6 januari 2021, 16:49

UPDATE: het is gelukt! Alle facturen zijn nu zichtbaar. Neem een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Rekeningen inzien.

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @mieneke1964, van harte welkom op de Community!

We ervaren momenteel een kleine hapering in het facturatiesysteem op jouw account: geen zorgen! Ik los dit zo snel mogelijk voor je op en zal je in dit topic laten weten wanneer je alle facturen weer kunt inzien.

Sorry voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE: het is gelukt! Alle facturen zijn nu zichtbaar. Neem een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Rekeningen inzien.

 

Geweldig! 

dank je wel

Reageer