Beantwoord

Factuur niet zichtbaar in My T-Mobile thuis

• 17 januari 2021
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenmiddag,

Ik heb al meerdere topics gevonden hierover, maar ze worden geloof ik individueel opgelost, ook ik zou graag mijn facturen willen kunnen downloaden, ik mis december, juli, juni en mei. 

Groeten, 

Thijs

icon

Beste antwoord door Jason 18 januari 2021, 09:01

Goedemorgen @ThijsKi, welkom op de Community!

Je kunt elk van die topics gebruiken om jouw verzoek in te plaatsen, maar ik pak uiteraard jouw topic ook gewoon op. Ik heb alle facturen zichtbaar gemaakt, je kunt de PDF'jes nu inzien en downloaden wanneer je inlogt op jouw persoonlijke account: Rekeningen inzien.

Indien ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me weten. Stay safe en een mooie week toegewenst! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @ThijsKi, welkom op de Community!

Je kunt elk van die topics gebruiken om jouw verzoek in te plaatsen, maar ik pak uiteraard jouw topic ook gewoon op. Ik heb alle facturen zichtbaar gemaakt, je kunt de PDF'jes nu inzien en downloaden wanneer je inlogt op jouw persoonlijke account: Rekeningen inzien.

Indien ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me weten. Stay safe en een mooie week toegewenst! 

Beste @Jason ik heb hetzelfde probleem als Thijs. Zowel Juni, Juli en December 2020 zijn niet zichtbaar. Kan je dit zichtbaar maken, bedankt?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @rogermeijer, welkom op de Community!

Ook bij jou zijn de facturen nu allemaal zichtbaar. Je kunt ze inzien en downloaden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: Rekeningen inzien.

Alvast een geweldig weekend toegewenst en stay safe!

Reageer