Beantwoord

Factuur ouder dan zes maanden bevat geen gebruikskosten details

Van verschillende facturen die ik heb gedownload, staan geen details over de gebruikskosten vermeld. Ik heb de details van de telefoonkosten nodig. De pdf laat wel onder aan de pagina het aantal bladzijden zien b.v. 2/5, maar de pdf bestaan maar uit 2 pagina's.
icon

Beste antwoord door Sander 18 februari 2019, 12:03

Hoi @hubgeraats,

Goede vraag! Ik zie dit bij jou terug. Alle rekeningen van augustus en eerder missen deze gebruikskosten. Dat is niet alleen bij jou zo, maar dit geldt voor alle klanten. Vanwege de nieuwe regelgeving (GDPR, AVG) mogen wij bepaalde gegevens niet langer dan zes maanden opslaan. Daarom is het hele blad met telefoonnummers en specificaties verwijderd. Wil je deze gegevens gebruiken, dan kun je dit binnen de eerste zes maanden doen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hubgeraats,

Daar help ik je graag mee verder - dit moet je natuurlijk gewoon kunnen inzien.

Ik zie dat jouw Community-account op het moment niet gekoppeld is aan een telefoonnummer. Om met je mee te kunnen kijken, heb ik daarom eerst wat gegevens van je nodig. Kun je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN toesturen in een privéberichtje? Aan de hand daarvan kan ik je opzoeken in het systeem en je verder helpen. Ik zie je berichtje tegemoet!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @hubgeraats,

Goede vraag! Ik zie dit bij jou terug. Alle rekeningen van augustus en eerder missen deze gebruikskosten. Dat is niet alleen bij jou zo, maar dit geldt voor alle klanten. Vanwege de nieuwe regelgeving (GDPR, AVG) mogen wij bepaalde gegevens niet langer dan zes maanden opslaan. Daarom is het hele blad met telefoonnummers en specificaties verwijderd. Wil je deze gegevens gebruiken, dan kun je dit binnen de eerste zes maanden doen.

Reageer