Beantwoord

Factuur september niet beschikbaar

  • 14 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Factuur van september is niet beschikbaar en nodig voor de kostendeclaraties voor werk. 

Ik vind het erg onprettig dat ik via de chatbox de vraag niet kwijt kan en via de telefoon minimaal 30 minuten moet gaan wachten. Is er ook een e-mailadres waar ik deze vraag kwijt kan. 

In een andere topic van 7 dagen geleden lees ik hetzelfde probleem, waarom is hier nog geen oplossing voor?

 

icon

Beste antwoord door Hajar 14 oktober 2020, 16:01

Hi @SC1991 

Ik kijk graag met je mee! Gaat het om een mobiele abonnement bij T-Mobile? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SC1991 

Ik kijk graag met je mee! Gaat het om een mobiele abonnement bij T-Mobile? Zo ja, kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer