Beantwoord

Factuur T-Mobile thuis

• 19 maart 2019
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Tot mijn verrassing lees ik op de laatste factuur dat ik over de periode 01-02 t.e.m. 14-02 € 2,50 verschuldigd ben voor de tv-box. Dat begrijp ik niet en is volgens mij dan ook niet correct.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 21 maart 2019, 14:52

Hoi @TonLeerentveld,

ik heb dit meteen voor je gecheckt. Verwarring is immers nooit fijn. Je hebt helemaal gelijk, dit rust inderdaad op een misverstand in ons systeem. Ik heb dit meteen hersteld door de € 2,50 meteen te vergoeden. Jammer genoeg kan de vergoeding niet meer worden meegenomen op de rekening van maart, máár je krijgt dit bedrag netjes terug op de rekening van april. Je ontvangt trouwens nog een bevestiging van de vergoeding per e-mail! 😄
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @TonLeerentveld,

ik heb dit meteen voor je gecheckt. Verwarring is immers nooit fijn. Je hebt helemaal gelijk, dit rust inderdaad op een misverstand in ons systeem. Ik heb dit meteen hersteld door de € 2,50 meteen te vergoeden. Jammer genoeg kan de vergoeding niet meer worden meegenomen op de rekening van maart, máár je krijgt dit bedrag netjes terug op de rekening van april. Je ontvangt trouwens nog een bevestiging van de vergoeding per e-mail! 😄
T-mobile,

Ik zie op de factuur van deze maand dat er allemaal verrekeningen zijn betreft mijn internet aansluiting en het gratis klantvoordeel upgrade.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @TonyC,

Dat komt inderdaad wel eens voor, had je daar ook een specifieke vraag over? Dan helpen we je daar verder mee! Je kunt sowieso al heel veel informatie vinden op onze website, dus lees ook daar alvast even verder, wellicht vind je dan al jouw antwoord!

allereerst: ik vind het erg omslachtig, contact zoeken met T-mobile via een forum…

Ik zou graag mijn t-mobile-thuis factuur ontvangen van augustus. Die staat niet in het overzicht bij de rest van de rekeningen. 

Ik hoor graag van u. 

vriendelijke groet Ankie Ebus

Reputatie 6
Badge +7

Hi @enkies, om de één of andere reden was je factuur van augustus inderdaad niet aangemaakt maar ik heb dit zojuist handmatig gedaan en je vindt hem nu terug op My T-Mobile Thuis! :wink:

Reageer