Beantwoord

Factuur vast bellen

• 12 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Goedenavond, 

Enkele maanden geleden heb ik Vast bellen uitgezet bij mijn abonnement. Nu was ik het weer eens na aan het kijken en blijkt dat ik nog steeds hetzelfde maandbedrag betaal. 

Terwijl bij mijn abonnementen het Vast bellen uitstaat. 

Deze staat nog wel op de factuur, dus ik betaal nu al enkele maanden teveel geld voor mijn thuis abonnement. Hoe wordt dit opgelost???

icon

Beste antwoord door Brian 19 oktober 2020, 18:14

Hi @MKuijpers Geen zorgen, wanneer je een pakket stop zet dan is dit altijd met een maand opzegtermijn. Jouw Vast Bellen pakket is op 03-09-2020 stopgezet en is dus gestopt op 04-10-2020. Dit betekent dat het maandbedrag voor Vast Bellen nog op de factuur van oktober staat maar dit wordt automatisch verrekend op je volgende factuur. Je factuur van november zal dus iets lager uitvallen! :wink:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MKuijpers 

Wanneer je in je T-Mobile thuis account kijkt onder abonnementen staat vast bellen dan aan of uit?

Indien hij toch aan staat dan kan je in onderstaande topic aangeven dat je vast bellen wilt uitzetten.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Vast bellen staat uit. Het staat al enkele maanden uit. Maar ik betaal er nog wel steeds voor. Daarom deze vraag. Heb net een half uur in de wacht gestaan bij T- Mobile, maar opgehangen. Erg vervelend dat je niet op een andere manier de klantenservice kan bereiken!!! Het gaat me niet eens om die 3 euro die ik maandelijks teveel betaal, maar om het principe dat ik iets aanpas bij mijn abonnement, maar hier vervolgens niks mee gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @MKuijpers Geen zorgen, wanneer je een pakket stop zet dan is dit altijd met een maand opzegtermijn. Jouw Vast Bellen pakket is op 03-09-2020 stopgezet en is dus gestopt op 04-10-2020. Dit betekent dat het maandbedrag voor Vast Bellen nog op de factuur van oktober staat maar dit wordt automatisch verrekend op je volgende factuur. Je factuur van november zal dus iets lager uitvallen! :wink:

Reageer