Beantwoord

factuur vergissing

• 10 januari 2021
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Hier is de factuur die ik van jullie gekregen heb.

[privégegevens verwijderd door moderator]

icon

Beste antwoord door eric 11 januari 2021, 09:13

ALs je op 2e kerstdag handmatig een willekeurig bedrag overmaakt, dan is dat niet voor de bill run van begin januari verwerkt. Laat de automatische incasso zijn werk doen, dan gaat het nooit mis.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @safaa aleeq  Welkom. Hou het even bij een topic anders is het niet meer te volgen.

Zo ik hebben een screen van je dubbele onderwerp hier gepost. Zodat je hier verder kan gaan.

De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent. Het is weekend dus kan iets langer duren.

groetjes en fijne zondag

Reputatie 5
Badge +12

ALs je op 2e kerstdag handmatig een willekeurig bedrag overmaakt, dan is dat niet voor de bill run van begin januari verwerkt. Laat de automatische incasso zijn werk doen, dan gaat het nooit mis.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @safaa aleeq, welkom op de Community!

Om je zo goed mogelijk te helpen, zou ik graag willen weten of het om Thuis of Mobiel gaat, kun je me dat vertellen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op. 

*Ik vermoed dat het om Thuis gaat: ik zie namelijk een “incoming payment” staan van € 65,00 → is dit de betaling die jij bedoeld?

Reputatie 7
Badge +20

@safaa aleeq  @Jason  di stond in zijn andere topic 

Reputatie 7
Badge +7

Pardon, die zag ik over het hoofd @CrisTien en @safaa aleeq

Wat @eric aangeeft, klopt helemaal. De inkomende betaling zal dan nog verwerkt moeten worden. Dit gebeurt bij een volgende incassocyclus. Geen zorgen, er staat dat dit bedrag binnenkomt dus dat zal netjes verwerkt worden. 

Reageer