Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

  • 22 november 2017
  • 270 reacties
  • 54149 Bekeken
[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

Toon eerste reactie

270 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Wat gaat er mis bij T-Mobile Thuis??

Zit net in mijn T-Mobile Thuis account dat de incasso niet gelukt is op 23 december. Volgens mijn bank gegevens is het bedrag wel degelijk op 23 december afgeschreven . Graag een reactie op dit voorval,  ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn.

 

Heb net telefonisch contact opgenomen met T-Mobile: Het advies was :kijk maandag nogmaals of het dan wel goed staat in thuis acount, zo niet neem dan nogmaals contact op.(als het goed is zou de mevrouw een aantekening in mijn dossier aanmaken)

Reputatie 5
Badge +2

Mislukte incasso. 

 

Heb het ook nog via een ander nummer nagevraagd. Dit is inderdaad een bekend probleem. Het advies, kijk volgende week nogmaals in je account en als het goed is moet de melding verdwenen zijn. Indien dit niet het geval is, neem contact op met T-Mobile Thuis. 

Goedemorgen @JorikC, de SMS is ontstaan doordat de factuur waarop de buitengerechtelijke incassokosten verrekend worden pas officieel op 27 november gefactureerd wordt, tot die tijd staat technisch gezien het bedrag nog open. Dit kun je absoluut negeren, beloofd! Geniet van jouw weekend en stay safe! 

Hoi Jason,

Dit heeft geen haast (denk ik), dus geniet van je vakantie. 

Het leek allemaal goed te gaan, totdat ik zojuist wéér een incasso-verzoek ontving voor €15 van T-Mobile Thuis, uiteraard heb ik die niet geaccepteerd. In mijn account staat er wel een regel voor een factuur van €15, maar nog geen PDF, dus het is me niet helemaal duidelijk waarom er weer iets onterechts geïncasseerd zou moeten worden… Helaas is het einde dus na ruim 6 maanden nog steeds niet in zicht. Als jullie akkoord zijn, dat alles netjes afgehandeld is, kunnen jullie mijn T-Mobile Thuis account dan niet verwijderen of mijn bankgegevens leegmaken, zodat het niet per ongeluk weer mis kan gaan?

Groet,
Jorik

Reputatie 5
Badge +2

Mislukte incasso. 

 

Heb het ook nog via een ander nummer nagevraagd. Dit is inderdaad een bekend probleem. Het advies, kijk volgende week nogmaals in je account en als het goed is moet de melding verdwenen zijn. Indien dit niet het geval is, neem contact op met T-Mobile Thuis. 


Kijk net in mijn T-Mobile Thuis account en de melding is weg. Nu netjes verwerkt.:wink:

Na meer dan 52 min nog steeds niet door weten te komen bij de klantenservice van T-Mobile Thuis, dus dan maar zo: ik kan de facturen van April, Mei, Juni en December 2020 niet meer inzien.

Zou bijna geneigd zijn om de automatische incasso van december tegen te houden.. Als ik geen factuur krijg valt er ook niks te betalen toch?

Ondertussen via Twitter geholpen en opgelost.

Ik zag zojuist op mijn bankrekening dat er 62,29 Euro is afgeschreven. voor mijn alles-in-1 abo (geen idee hoe het precies heet).

Afgelopen maanden was het 31,48 Euro. Dat is al 1,48 Euro hoger dan in mijn contract staat welke van 9 april 2020 tot 9 april 2021 loopt.

In dat contract heb ik ook 25 Euro korting voor de duur van 12 maanden.

 

De rekening kan ik nog niet bekijken, er staat alleen een info knop bij voor het filmpje met uitleg.

Dat gaat in dit geval dus niet op.

 

Waar komt die 62,29 Euro dus ineens vandaan? Want 31,48 + 25 = 56,48, dus dat gaat ook niet op.
Heb wel iets over inflatie correcte gelezen, maar dan bijna 6 Euro wel veel.

@weust Het is niet zo netjes dat T-Mobile eerst incasseert voordat je een specificatie kunt inzien, maar deze komt binnen een paar dagen wel beschikbaar online. Dan kun je zien wat er precies anders is t.o.v. je vorige facturen. Weet je zeker dat je 12 maanden € 25 korting zou krijgen? Als het 6 maanden zou zijn, verklaart dat alvast een groot deel van het verschil.

@weust Het is niet zo netjes dat T-Mobile eerst incasseert voordat je een specificatie kunt inzien, maar deze komt binnen een paar dagen wel beschikbaar online. Dan kun je zien wat er precies anders is t.o.v. je vorige facturen. Weet je zeker dat je 12 maanden € 25 korting zou krijgen? Als het 6 maanden zou zijn, verklaart dat alvast een groot deel van het verschil.

Dit staat letterlijk in het contract: Actie: Internet & TV, eerste 12 mnd €25 korting p.mnd € -25.00
 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @weust ,

Ik geef je graag wat meer uitleg over je factuur! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan pak ik de rekening erbij.  

Hoi @weust ,

Ik geef je graag wat meer uitleg over je factuur! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan pak ik de rekening erbij.  

Ga ik nu doen.

Hoi @weust ,

Ik geef je graag wat meer uitleg over je factuur! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan pak ik de rekening erbij.  

Ga ik nu doen.

@Boris Gedaan. Voor het geval je de notificatie gemist hebt.

Hallo,

Mijn automatische incasso werkt niet van internet thuis. Ik zal het geld vandaag overmaken. Maar nu ben ik dus al een maand te laat met het betalen van mijn eerste rekening, omdat ik dit nu pas door heb. Ik mag hopen dat de rekening van deze maand wel automatisch lukt, want anders moet ik elke keer dit handmatig indienen. Terwijl mijn rekeningnr wel klopt. Wat kan ik hier tegen doen? 

Groeten,


Bianca

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @biancaxxxxx, bedankt voor het melden en welkom op de Community!

Na de facturatie bekeken te hebben, kan ik ook nog geen conclusies trekken. Het enige dat ik me op dit moment kan bedenken, is dat de bank onze incasso geweigerd heeft (om wat voor reden dan ook) - het betrof in ieder geval geen stornering want dat zou aangegeven zijn. 

Ik vermoed toch echt een foutief rekeningnummer: daarom staan er geen andere meldingen bij. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met het juiste rekeningnummer, alsjeblieft?

We gaan dit tot op de bodem uitzoeken, sorry voor het ongemak!

Goedemorgen ik krijg net de factuur van t-mobile en hier staat een boete op voor niet ontvangen apparatuur. Nu heb ik hier al eerder een melding van gemaakt met kopie van verstuur bewijs. Maar als nog een boete. Kunnen jullie mij helpen? 
 

mvg Bert de Bode 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @bert_1988, er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan aan onze kant met de verwerking, excuses hiervoor! Ik heb het bedrag voor de boete, € 175,- zojuist vergoed. Dit wordt verrekend met je factuur van maart (in maart zal er dus niets afgeschreven worden) en het overgebleven bedrag staat dan begin april op je rekening. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!

Hallo,

ik wil graag mijn incassodatum veranderen naar de 30e.

Mvg

 

Kollin

Hallo,

Ik wil graag mijn incassodatum veranderen naar de 25e.

Bij voorbaat dank!

Groet,

 

Bas

Reputatie 5
Badge +2

Hi @KAPBisschops & @Bas0605, twee voor de prijs van één, dat is handig meegenomen! Alleen maakt het dan niet zo veel uit dat dit een gratis wijziging is. :wink: Houd er graag rekening mee dat deze wijziging volgende maand in zal gaan. Vanaf dat moment zullen jullie ons maandelijks iets later zien verschijnen!

Hoi Brian,

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen verschuiven naar de 30ste van de maand. 

Ik hoor graag van jullie. 

 

Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Hey @kvnleest, dat is direct geregeld! Let er graag op dat deze wijziging vanaf volgende maand effect zal hebben. Hopelijk wen je er snel aan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reageer