Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

  • 22 november 2017
  • 133 reacties
  • 32445 Bekeken


Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @BertV00, dit ga ik voor je regelen! Kun je mij voorzien van een privébericht met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.
Hoi T-mobile,

Zojuist een mail ontvangen dat de kortingsperiode afloopt en mijn eerstvolgende rekening daarom hoger is. Echter, het contract is ingegaan op 31-10-2018. Bij dit abonnement had ik 6 maanden korting. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Neorej.
Badge
Hey @Neorej, Je hoeft je geen zorgen te maken! Dit is een e-mail die niet voor jou bestemd was. Sorry hiervoor. De korting loopt gewoon door! 😉
Ik wil graag weten wanneer mijn creditnota à 128,22 terugbetaald wordt.
Factuurnummer: TMT1006921737
Hallo,

Ook ik heb een maand gemist, maar kan nergens info of een ideal link vinden om te betalen. Ook heb ik geen mail gehad. Wachten op een brief lijkt me dom. Kan iemand mij een linkje sturen via een prive bericht?

Vriendelijke groet

Hans Brandenbarg
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @n.schaart, ik heb je vraag in jouw topic gevonden en beantwoord!

Hoi @Rcthans, dat kan gebeuren natuurlijk. Het makkelijkste is om het bedrag via internetbankieren over te maken naar ons op:
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-Mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Het bedrag kun je terugvinden op My T-Mobile Thuis. Lukt het met deze informatie?
Hallo,

Gisteren is mijn eerste factuur van dit jaar voor T-Mobile Thuis automatisch afgeschreven. Een bedrag van €28,47 waar dat in 2018 elke maand €28 was. Twee vragen hierover:

  1. Ik heb vooraf geen mail ontvangen dat mijn factuur klaarstond en wanneer deze zou worden afschreven, terwijl ik die normaal wel altijd ontvang. Zijn jullie gestopt met deze service of is er iets mis gegaan?
  2. Ik zie op de factuur van januari dat het hogere maandbedrag in 2019 wordt veroorzaakt door de inflatiecorrectie die T-Mobile heeft toegepast. Echter, ik zie ook dat als ik me als nieuwe klant bij T-Mobile zou inschrijven voor hetzelfde abonnement, het maandbedrag nog steeds €28 is. Mijn vraag is daarom of het gebruikelijk is dat nieuwe klanten meer voordeel ontvangen dan ik als bestaande klant (die zelfs meer moet gaan betalen)?
Ik hoor het graag.

Groet,
Alewijn
Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 20ste verplaatsen.

Groet,
Rudolf
Reputatie 7
Badge +7
@Alewijn Berckenkamp Excuses voor de late reactie! De e-mails voor je rekening worden gewoon nog verstuurd, misschien is hij mogelijk bij je spam inbox terecht gekomen?

Ik geef je graag meer duidelijkheid over de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. T-Mobile past per 1 januari 2019 de inflatiecorrectie toe op haar op de vaste maandkosten van abonnementen. Het inflatiepercentage wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorgaande jaar en is vastgesteld op +1,7%. Deze correctie geldt voor alle abonnementen die vanaf december 2010 zijn aangesloten en wordt ook doorgevoerd op de meeste kortingen, die daardoor ook hoger worden. De inflatiecorrectie van januari 2019 wordt niet doorgevoerd op abonnementen die na 1 oktober 2018 zijn afgesloten. De inflatiecorrectie is een standaardonderdeel van onze contracten en staat vermeld in onze Algemene Voorwaarden en tarievenoverzicht. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl/inflatiecorrectie.
Reputatie 7
Badge +7
@RCA-foort Ik heb je incassodatum zojuist aangepast naar de 20ste! Voor februari zal de afschrijving nog rond de 30ste plaats vinden maar vanaf maart is dit standaard rond de 20ste.
Reputatie 1
Afgelopen zondag (3 feb.) kreeg ik een mail van T-mobile dat er een boete geïncasseerd gaat worden van € 125,00 wegens het niet terugsturen van een modem.

Echter is dit modem wel degelijk teruggestuurd en door jullie ontvangen op 15 januari om 9:21 (bron track en trace van post.nl)

Ik vraag dan ook om deze boete niet te innen

Ik heb de volledige track en trace en een scan van het verzendbewijs per mail verstuurd naar de klantenservice alleen gaan ze er pas na 6 dagen naar kijken.

Als het nodig om deze gegevens hier te posten zal ik dat doen.
Reputatie 1
De klantenservice heeft het inmiddels gelukkig snel opgepikt, ik ga er vanuit dat ik niet nu nog een boete hoef te betalen gevolgd door een creditering voor een modem wat al sinds 15 januari bij jullie aanwezig is.
(verzendbevesting en track en trace zijn aanwezig bij de klantenservice)
Reputatie 7
Badge +7
Hi @RolandV, ik zie dat je inmiddels ook al een e-mail hebt ontvangen van mijn collega's. Top dat ze zo snel hebben gereageerd. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Beste,

Ik heb afgelopen maant een andere interactieve TV box ontvangen omdat de box die ik had niet werkte. Nu zie ik dat de korting die ik voor deze box had is vervallen, deze was namelijk gratis en er stond geen einddatum bij dat deze korting zou vervallen. Kunnen jullie aangeven wat hier mis is gegaan.

mvg, Jeroen
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @jeroennou,

Scherp! Ik zie dat de korting inmiddels weer geactiveerd is en alles weer is zoals het hoort!
Ik zou graag mijn incasso moment van T-mobile thuis willen verplaatsen naar de 30e van de maand.
Steeds meer bedrijven die rond dezelfde tijd willen afschrijven dus handiger word het zo ook niet 😛 .
Reputatie 3
Badge +2
Geen probleem @Kevinvdp. Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt! 😉
Ik heb vorige maand klantvoordeel op mijn T-mobile Thuis rekening geactiveerd. Ik had nog het oude voordeelpakket met gratis Fox sports. Bij het omzetten werd vermeld dat ik Fox moest deactiveren om hier niet meer voor te hoeven betalen, dit heb ik ook gedaan. Nu zie ik op mijn rekening dat ik in februari toch 7,50 betaal voor Fox sports. Hoe kan dat en kan iemand dat corrigeren?
@Brian, toch heb ik echt niets ontvangen — ook niet in mijn spambox. De laatste e-mail voor mijn rekening die ik van jullie heb ontvangen is van 13-12-2018. Daarna is deze service helaas komen te vervallen. Misschien moet er vanuit jullie iets opnieuw ingesteld worden?

Wat betreft de doorgevoerde inflatiecorrectie begrijp ik uit je antwoord dus inderdaad dat nieuwe T-Mobile-klanten meer voordeel genieten dan bestaande T-Mobile-klanten. Ik zal het voor lief nemen maar ik vind het zeker niet getuigen van klantgerichtheid. Er had voor mij als bestaande klant op zijn minst op een andere manier compensatie kunnen worden aangeboden voor de prijsverhoging...
Hé T-mobile,

Ik zou graag met ingang van maart mijn incassomoment veranderen naar moment 3, dus rond de 30ste

Alvast bedankt!
Hallo,

Een vraag over mijn eerste rekening. Ik heb sinds 18 januari 2019 T Mobile Thuis internet. En eind januari 2x go sim only abbo gehaald voor mezelf en mijn zoon. Kosten zijn voor mij €11 en zoon €15,98. En voor thuis abbo €28 incl korting. De activatiekosten van €30 moet ik betalen. Ik had twee keer compensatie afspraak gemaakt met een T-Mobile medewerker. Eerste compensatie was dat helft van beltegoed van €35 op mijn T Mobile simkaart prepaid nr (zelfde nr) vergoedt zou worden op mijn volgende factuur. En tweede compensatie dat ik de aansluitkosten voor beide telefoon abbonementen vergoedt zou krijgen. Klopt mijn factuur of is er iets misgegaan? Totaal bedrag factuur is €67,13 en nog een factuur voor mijn telefoon abbo €36 deze had ik 6 feb betaald.
Reputatie 7
Badge +7
@Styco Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te zijn gegaan, ik heb de kosten voor Fox Sport van 18-01 tot en met 16-02 (daarna is er niets meer in rekening gebracht) voor je vergoed!

@Alewijn Berckenkamp Hmm dat is vreemd. Ik heb zojuist de toestemming voor e-mails op je profiel uit- en weer aangezet. Laat zeker nog even weten of je deze maand wel weer een bericht ontvangt!

@a23 Dat is ik graag voor je aan! Zou je mij hiervoor je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht?

@AK61 Ik heb meteen met je meegekeken en de factuur voor je Thuis abonnement klopt. Hierop staan de abonnementskosten voor de laatste week van januari, de hele maand februari en de activatiekosten. Omdat het voor een langere periode dan een maand gaat valt deze factuur iets hoger uit. Ik zie de afspraak van mijn collega voor de vergoedingen voor je mobiele abonnementen staan maar het lijkt er op alsof ze deze nog niet heeft verwerkt. Zou je mij de twee 06-nummers waar het om gaat door willen sturen via een privébericht? Dan ga ik dit meteen voor je in orde maken! 🙂
Bedankt @Brian!
PM verstuurd @Brian
Ik zie dat sinds januari ik opeens een paar euro meer kwijt ben voor mijn internet + TV bundel. Volgens het contract dat ik in april 2018 heb afgesloten, zou ik de eerste 6 maanden 47,50 kwijt zijn, en daarna voor de rest van het contract 57,50, ivm een korting van 10 euro die na de eerste 6 maanden vervalt.

Nu wordt er echter opeens 58 euro nog wat afgeschreven. Geen wereldschokkende bedragen, maar ik vind het raar dat hierover niet gecommuniceerd wordt, en dat de bedragen in het contract dus blijkbaar niet kloppen.

Hoe zit dit precies? Op de factuur vind ik er niets over terug?

Reageer