Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hey @JeroenTGT,

De verhoging heeft te maken met de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. T-Mobile past per 1 januari 2019 de inflatiecorrectie toe op haar op de vaste maandkosten van abonnementen. Het inflatiepercentage wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorgaande jaar en is vastgesteld op +1,7%.

Deze correctie geldt voor alle abonnementen die vanaf december 2010 zijn aangesloten en wordt ook doorgevoerd op de meeste kortingen, die daardoor ook hoger worden.

De inflatiecorrectie is een standaardonderdeel van onze contracten en staat vermeld in onze Algemene Voorwaarden en tarievenoverzicht. Kijk hier voor meer informatie.

Hopelijk verklaart dit het mysterie. 😁
Beste,

Ik ontvang nu een rekening/boete voor het niet retourneren van mijn glasvezelmodem, terwijl ik deze begin januari al heb geretourneerd en waarvan ik ook een verzendbewijs heb. Waar kan ik dit heen sturen en hoe lossen we dit op?

Groet,
Pascal
Piotr schreef:

Hey @JeroenTGT,

De verhoging heeft te maken met de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. T-Mobile past per 1 januari 2019 de inflatiecorrectie toe op haar op de vaste maandkosten van abonnementen. Het inflatiepercentage wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorgaande jaar en is vastgesteld op +1,7%.

Deze correctie geldt voor alle abonnementen die vanaf december 2010 zijn aangesloten en wordt ook doorgevoerd op de meeste kortingen, die daardoor ook hoger worden.

De inflatiecorrectie is een standaardonderdeel van onze contracten en staat vermeld in onze Algemene Voorwaarden en tarievenoverzicht. Kijk hier voor meer informatie.

Hopelijk verklaart dit het mysterie. 😁

Dat is prima, en helder. Ik vind het dan wel gek dat nieuwe klanten 20 euro korting krijgen de eerste zes maanden. Blijkbaar is de inflatiecorrectie dan niet echt nodig...
Reputatie 3
Badge +2
Dat is niet de bedoeling @delyon! Ik stond in de startblokken om dit tot op de bodem voor je uit te zoeken, máár ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met mijn collega Kimberly. Zij heeft de boete netjes vergoed! My work here is done... Fijne dag! 👋🏼

Reageer