Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

  • 22 november 2017
  • 118 reacties
  • 31035 Bekeken


Toon eerste reactie

118 reacties

Beste T-Mobile,

Graag zou ik mijn incassodatum naar rond de 25ste verplaatsen.

Ik hoor graag of dit is verwerkt!

Met vriendelijke groet,

Paulien Luhulima
Reputatie 5
Badge +2
Hey @dirkstr,

Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat Fox Sports op de factuur van september tweemaal is afgehouden voor de maanden augustus en september. Mijn collega Brian heeft vervolgens een vergoeding ingediend voor de maand augustus voor Fox Sports. Voor de kosten van Fox Sports voor de maand augustus volgt een automatische verrekening. Al deze vergoedingen zie je allemaal netjes terug op je factuur van oktober gespecificeerd staan.

Het ingaan van je snelheidswijziging gaat administratief inderdaad niet helemaal goed! Deze wijziging zou pas zoals je ook al terecht aangeeft vanaf augustus moeten ingaan. Ik dien hier gelijk een vergoeding voor in. 🙂

Hoi @TWeerd,

Ah ja dat is het nadeel met storneren, dan verstuurt ons systeem automatisch een herinnering uit. Maar ik kan me goed voorstellen dat je niet zo'n hoog bedrag kunt in één keer kunt voorschieten. Ik wil je graag een zorg wegnemen en doorgeven dat de vergoeding voor de boete op 1 oktober is verwerkt. Dit bedrag wordt eind deze maand automatisch verrekend met de openstaande boete. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 5
Badge +2
Hey @pauli2,

Dit wil ik graag voor je aanpassen. Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit vervolgens voor je regelen. 😉

Ik ben onlangs overgestapt naar tmobile. Mijn 1e incasso staat gepland voor de 18e. Zou dit veranderd kunnen worden naar einde Vd maand? 

 

Mvg Kelly

Piotr, bedankt voor je reactie. Het gedoe met fox sports is inderdaad opgelost zie ik. Wat er is misgegaan is me niet duidelijk, maar bedankt voor het rechtzetten. Hoop dat het niet nog eens gebeurt. Voor de vergoeding voor de snelheidswijziging zal ik de factuur voor november nog even afwachten, heb er een mail over gekregen dus zal wel goed komen.

Hey @dirkstr,

Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat Fox Sports op de factuur van september tweemaal is afgehouden voor de maanden augustus en september. Mijn collega Brian heeft vervolgens een vergoeding ingediend voor de maand augustus voor Fox Sports. Voor de kosten van Fox Sports voor de maand augustus volgt een automatische verrekening. Al deze vergoedingen zie je allemaal netjes terug op je factuur van oktober gespecificeerd staan. 

Het ingaan van je snelheidswijziging gaat administratief inderdaad niet helemaal goed! Deze wijziging zou pas zoals je ook al terecht aangeeft vanaf augustus moeten ingaan. Ik dien hier gelijk een vergoeding voor in. 🙂

Reputatie 5
Badge +2

Hey @kelly-,

Ik heb voor je eigen privacy je 06-nummer weggehaald bij jouw gebruikersnaam. :wink:

De incassodatum pas ik graag voor je aan! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je. 

Een aantal weken terug (weet niet precies meer wanneer en ben helaas mijn verzendbewijs kwijt) heb ik mijn modem en tv box terug gestuurd. Ik heb dat helaas te laat terug gestuurd. Nu krijg ik alweer een 2e betalingsherinnering van 300 euro. Waarom moet ik alsnog betalen terwijl ik de spullen terug heb gestuurd?

Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar het einde van de maand (30ste) verplaatsen. Ik heb een PM gestuurd met mijn gegevens.

Hartelijk dank,
Peter

 

Ik zou graag de incasso voor tmobilethuis wijzigen naar de 30ste van de maand.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Gerrit10,

Dat is niet handig! Heb je ook geen bevestiging van ons ontvangen van het retourneren van de spullen? Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Stuur mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel mogelijk je gegevens erbij.


Hey @pupupin,

Dit pas ik graag voor je aan. Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit voor je. :wink:

In mijn https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen staat dat deze en vorige maand de incasso's zijn mislukt. De bedragen zijn echter wel van mijn rekening afgeschreven op de vermelde datums.

Ik heb geen bericht gehad dat er iets aan de hand zou zijn, maar wil ook niet het risico lopen automatisch afgesloten te worden. Kan de betaalstatus aangepast worden?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @moeftie,

 

Volgens mij is alles al opgelost. Kun je nog eens in My T-Mobile Thuis kijken? :) 

@Sander  Inderdaad, er is niets meer te zien over mislukte incasso's.

Geachte,

 

Is het mogelijk om de incasso datum te wijzigen naar de 30ste?

 

Beste,

 

Sinds vorige maand (rond 9 okt) maak ik gebruik van T-mobile thuis.

Afgelopen 30 oktober zijn de eerste kosten van de (eerste) factuur afgehouden van de rekening, maar tot op heden is er nog geen enkele rekening/factuur zichtbaar op T-mobile Thuis.

Kan iemand mij hierbij hulp bieden? Het is namelijk niet de bedoeling dat ik moet betalen, maar niet weet of het allemaal wel klopt.

 

Mvg, Lars

Beste,

Graag zou ik de incasso datum wijzigen naar de 30e. Voor zowel "mobiel" als "thuis".

Ik ben sinds deze maand klant bij jullie en heb nu bericht ontvangen dat mijn eerste factuur in mijn T-Mobile Thuis omgeving staat. Ik heb hier nog geen account voor, en wanneer ik deze probeer aan te maken krijg ik de melding ‘Helaas is het met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.’ Kunnen jullie mij helpen bij het aanmaken van een account?

 

 

Beste lezer,  graag wil ik mijn incassodatum naar 25e aanpassen. Graag uw reactie

Reageer