Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

  • 22 november 2017
  • 184 reacties
  • 40381 Bekeken
[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

Toon eerste reactie

184 reacties

Moderator edit: meerdere posts geplaatst over hetzelfde onderwerp, deze daarom verwijderd.

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 


@Jason Helaas Jason, denk dat er iets is mis gegaan, ik zie net de laatste rekening van februari en daar wordt gewoon € 37,50 in rekening gebracht en dus niet de € 59,51 afgetrokken die ik nog tegoed had?

 

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 


@Jason Helaas Jason, denk dat er iets is mis gegaan, ik zie net de laatste rekening van februari en daar wordt gewoon € 37,50 in rekening gebracht en dus niet de € 59,51 afgetrokken die ik nog tegoed had?

 

Inmiddels gebeld met de klantenservice, de rekening van januari was niet duidelijk opgesteld omdat de korting niet stond vermeld en er bij stond dat het 21/2 zou worden afgeschreven, maar er wordt dus niks afgeschreven volgens de administratie. 🤔

Het restant zou dan in maart worden verrekend.

 

 

Reputatie 6
Badge +5

@HereIsTom Goed dat je het uitgezocht hebt met de klantenservice. Ik denk dat er iets niet helemaal duidelijk gecommuniceerd is door ons! Het nog in mindering te brengen bedrag is direct van de factuur van februari afgetrokken. Die € 37,50 die openstond is afgetrokken van het nog te compenseren bedrag van € 59,51. Vandaar dat je nu nog op de factuur van maart inderdaad het restantbedrag van € 22,01 in mindering gebracht krijgt. Dat bedoelde ik ook met: “Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is.”.

 

Ik hoop dat ik het zo wel goed uitgelegd heb en anders zit ik vandaag voor je klaar tot 18:00. :smile:

Reputatie 4
Badge +3

@Jason Het is nu duidelijk, maar omdat de korting op de rekening van februari niet stond vermeld en er stond dat het bedrag op 21/2 zou worden afgeschreven, was het niet duidelijk.

 

Gister zijn mijn diensten geblokkeerd en kreeg ik een mail met dat ik via de link de betaling kan doen, echter geen link ontvangen ook niet eerder een link mogen ontvangen vervolgens gister het openstaande bedrag betaald krijg ik vanmorgen pas een mail met daarin de link….  nu kan ik dus nog een dag wachten tot ik weer actief ben terwijl als ik de link gister had gehad ik gister al weer gedeblokkeerd zou zijn...

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @RHoutman,

 

Goed dat je het aangeeft hier! Graag zoek ik voor je uit of ik de blokkade kan opheffen. Mag ik in een PM het betaalbewijs waar duidelijk op te zien is dat je het openstaande bedrag betaald hebt, alsjeblieft? Dan controleer ik hoe ik je ga helpen! Ik ben vandaag tot 17:30 aan het werk.

@Piotr

Is er al iets duidelijk over mijn vergoeding?

Heb nog niks gehoord sinds mijn bericht 2 maanden geleden. 

Hoor graag van je, 

Met vriendelijke groet, 

Patrick van der Vlist 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Patrick_Vlist, jouw vergoeding is er netjes door Piotr in gezet, maar is afgewezen na een check. Deze afwijzing heeft ermee te maken dat het totale bedrag lager was dan de periode waarin jij geen verbinding hebt gehad (1 november t/m 16 december, in plaats van 12 december). Hier kon mijn collega daarna niets aan wijzigen omdat dit vervolgens geautomatiseerd afgewezen is. Ik heb direct een nieuwe vergoeding aangemaakt waar de correcte periode op staat. Het spijt me oprecht dat het hierdoor zoveel vertraagd is. Je zult nu op de factuur van april dit totale bedrag in mindering gebracht zien worden.

He Peepz,modz, etc,

Ik heb sinds januari al geen rekeningen meer gehad. Fijn, “gratis” abonnementen. Maar schijn bedriegt natuurlijk, want de bedragen stapelen op. Goed, de hamvraag (na al meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice), waar blijven mijn rekeningen?

Gegeven redenen vanuit de klantenservice waarom ik er geen krijg, storing administratie, verwerkingstermijn verhuizing, krijg het later want verwachte datum is veranderd, administratieve termijn loopt nog en gegevens staan niet goed.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @JePe55, wow dat is inderdaad niet de bedoeling en duurt al veel te lang. Ik heb het gelijk nagevraagd bij onze specialisten en verwacht uiterlijk morgenmiddag een antwoord. Sorry voor dit ongemak! Het is niet heel netjes van ons om elke keer een ander antwoord te geven. Ik beloof je dat ik er alles aan ga doen om jou van het juiste antwoord te voorzien, maar vooral om het zo snel mogelijk recht te zetten. Je hoort morgen van me. Voor nu: stay safe and strong! 

Reputatie 6
Badge +5

Goedemiddag @JePe55, ik heb het nagevraagd bij de verantwoordelijke afdeling en heb jouw situatie doorgezet naar hen. Zodra zij gereageerd hebben, pak ik het direct met je op. 

Moet het echt zolang duren? :sweat: (Zolang als in al 2 maanden)

:sleeping: Duurt lang…..

Reputatie 6
Badge +5

Goedemorgen @JePe55, normaal gesproken wordt dit binnen 7 dagen opgepakt. Door de drukte wegens de crisis en een overvloed aan tickets kan het echter tot 2 weken duren voordat er een reactie komt. Ik heb zojuist een notificatie gekregen dat de facturen eindelijk klaar staan en dan op 1 factuur die de 21e wordt gefactureerd. Sorry voor alle ongemak! Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef me een seintje. Voor nu: blijf veilig binnen en veel sterkte in de crisis! :muscle_tone2:

Dus je geeft aan dat je als klant beter kan bellen? Ik heb afgelopen vrijdag in ieder geval weer (na de zoveelste keer) gebeld en ben toen direct geholpen. Zonder wachtrij. De gewaardeerde persoon bij klantenservice was zo aardig om het overzicht van de rekeningen al te sturen.Dat er nog steeds van alles fout is met de rekeningen had ik wel verwacht.
Installatie kosten, activatie kosten en ik zie dat er zender pakketten door belast zijn 17 t/m 21 feb info/enter en 1 t/m 22 maart fox sports, maar dat is allemaal onterecht. Voor de installatie en activatie kosten is al een crediteer ticket ingezet door degene bij de klanten\service ( :thumbsup_tone1: die weet hoe het moet).
Maar voor de zender pakketten gebruikte ik altijd de maandelijkse € 7,50 die ik in kan zetten als klantenvoordeel. Waarom moet ik dan nu in keer (deels) voor die pakketten betalen? Sterker nog. Toen ik die zenders uit wilde zetten, kon dat niet, want T-mobile was administratief bezig met mijn gegevens en account. ik kon niks aanpassen. Zelfs niet via de telefoon. Maar de toen betreffende persoon aan de telefoon verzekerde mij dat ik niks hoefde te betalen, want blablabla… (zie history dossier in het systeem)

Lang verhaal kort. Graag ook de kosten voor zender pakketten crediteren. Super thanks!

Reputatie 5
Badge +2

Hey @JePe55,

Langzaamaan komt het einde in zicht en lossen we samen alle lastige puzzels voor je op. :muscle: Fijn om te lezen dat mijn collega je goed heeft geholpen met het indienen van de vergoeding voor de installatie- en activatiekosten. Om het plaatje compleet te maken ga ik een vergoeding indienen voor het info- en entertainment pakket voor de periode 17 t/m 21 februari. En voor de periode 1 t/m 22 maart voor Fox Sports Eredivisie. Zie:

Entertainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
Infotainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
FOX Sports Eredivisie (1 t/m 22 mrt) € 5,32
----------------------------------------------------------
Totaal: € 6,62

Dit bedrag wordt aankomende maand netjes in mindering gebracht op je factuur en krijg je dus netjes terug. :relaxed: De reden dat je niet meer je TV Voucher kunt inzetten, heeft te maken met het feit dat je nu gebruik maakt van ons nieuwe Uit & Thuis voordeel waarbij je onder andere € 5,- euro korting krijgt op je internetprijs en daarmee bespaart op je totale maandprijs. Mocht er iets onduidelijks zijn dan weet je ons te vinden. :wink:

 

 

Thanks voor het crediteren. Alhoewel ik mij afvraag of het wel goed is gebeurd, maar ik zie het wel op de rekening.

Hi! Ik zou graag de incasso datum van al (3) onze abonnement willen gelijk trekken naar de 26e. Zouden jullie dit willen aanpassen? Thanks!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @YRN, ik heb het voor je gecheckt en zie dat het Thuis abonnement al rond de 25e/26e wordt afgeschreven. Om jouw mobiele abonnementen te wijzigen kun je in dit geval het beste een moderator van Mobiel berichten in een topic op hun pagina's. Het komt vast goed en als ik iets anders voor je kan doen, let me know! :grin:

Ik wil mijn incassomoment verplaatsen naar het tweede incassomoment van de maand. Met vriendelijke groet, Sylvia

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Sylvia123456, het is gelukt! Vanaf volgende maand zal jouw incassodatum rond de 25e zijn in plaats van rond de 20e. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Ik sta klaar om je te helpen! 😉

Graag wil ik de incasso datum na achter de 24e verschuiven.  Op de site draai je in rondjes als je dat zoek dus ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen

graag hulp hiervoor

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Dan graag naar de 30e

bedankt Jason

Reageer