Sticky

[FAQ] Antwoord op veelgestelde vragen over T-Mobile Thuis!

  • 17 mei 2017
  • 52 reacties
  • 265822 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2970 reacties

Welkom Thuis op de Community

Dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Thuis vragen.
 

ACTUEEL
 

 

 

INTERNET EN MODEM
 

 

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE
 

 

 

TELEVISIE
 

 

 

ADMINISTRATIEF
 



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Vraag het ons in een nieuw topic!

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen T-Mobile en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

 


52 reacties

Het is al opgelost.

  1.  Weever
Reputatie 7
Badge +7

Hi @Bezzz, I’m happy to help! Did you connect the modem to the connection point where the cable comes in the building, the so called ISRA point or are you using a wall socket somewhere else? If this is the case then try connecting the modem directly to the ISRA with the right cable. You can see what an ISRA looks like here. If the modem is connected properly and still not working then let me know, then I will send a mechanic over to check the connection!

Reputatie 7
Badge +7
Hi @Seppiee, dat is een goede vraag. Het zijn eigenlijk altijd 1 van 3 dingen: Het modem zelf, het aansluitpunt in je woning of de verbinding vanuit de centrale. In dit geval krijgen we geen verbinding met de modem dus de oorzaak ligt waarschijnlijk in de modem zelf of het aansluitpunt. Ik heb er alle vertrouwen in dat onze monteur de oorzaak kan achterhalen!
@Brian thanks voor je reactie, jullie monteur is net 10min binnen kijken en daarna weer weggegaan. Hij heeft het niet kunnen oplossen met een andere modem, maar een ticket aangemaakt bij KPN. Zij moeten het volgende week weer gaan oppakken, best zuur, nieuwe klant, anderhalve dag internet na aansluit-wachtperiode, eerste maand en aansluitkosten betalen, week wachten voor een monteur die 10min komt kijken voor internet en nu weer wachten op KPN om het hopelijk dan af te handelen. Ben benieuwd of ik volgende week wel internet heb..
Reputatie 4
Badge +3

Hi @gmkandan1985,

 

Welcome to the Thuis club and to our Community! :smile:

 

Thank you for your message and patience. Sorry to hear your internet isn't working properly. No worries though, I'll do my utmost to help you as much as possible. Internet is extremely important. You should have a solid connection too! First we check the most important things. - Check which lights are on on the modem. Does WAN or Internet not light up? Then disconnect the modem from the power for 10 seconds by unplugging the power cord. - Is it about WiFi and is the WLAN light not on? Then press the button "WLAN / WPS / Wireless / wifi" until the light comes on. - Are the lights on, but you are not connected? Then connect your computer directly to the modem with an internet cable on port 1 or 2 of the modem. If you have a Zyxel modem, it doesn't matter which port you connect the computer to. Does it still not work after this? Then follow this link: https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. This allows you to solve common problems. Hope this helps!

Reputatie 5
Badge +2
Hey @ess79,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en inmiddels zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. In die tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de Unlimited Vouchercode als noodoplossing. Hulp is aanstaande!
Nu 1.5 week tmt maar in totaal 2 dagen tv kunnen kijken storing zeggen ze dan kpn is met een oplossing bezig
Al 1 week 🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
Hoe zit het met de 14 dagen bedenktijd want ik krij te horen dat ik 10x 32.50 moet betalen als ik het op wil zeggen
Is dat normaal??
Reputatie 5
Badge +2

Hey @Jennus,

Daar heb ik wel een antwoord op!  Heb je onlangs van ons e-mails ontvangen? Wanneer je op een e-mail klikt dan zie je ook alle geadresseerde e-mails, waaronder die van jou en je T-Mobile Thuis e-mail adres.

Mocht je er niet helemaal uitkomen dan mag je mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik gelijk je e-mail adres erbij. :smile:

Reputatie 5
Badge +2
Hey @MarysevM,

Dat is vreemd! Als het goed is zou je hetzelfde wachtwoord moeten kunnen gebruiken als op je modem. Hoe is je versterker aangesloten op je modem? Bekabeld of draadloos?
Wanneer je versterker bekabeld is aangesloten dan kan het inderdaad zijn dat je een ander wachtwoord ingesteld hebt gekregen.
Als je versterker draadloos is aangesloten dan kun je op het WPS knopje drukken, je versterker neemt dan automatisch hetzelfde wachtwoord over van je modem.☺

Zeker 2 weken geleden liet ik een bericht achter met een vraag voor een nieuwe afstandbediening wegens een defecterende 1 knop. Ik ontving een reactie dat er één werd opgestuurd. Vooralsnog heb ik deze niet ontvangen.

Groet,

Jasper

Reputatie 7
Badge +6

@JasperdeRijk  kun je je privé gegevens weghalen? Dit is een openbare community.

Wwanneer gaat tmobile de problemen nu eens oplossen
Mijn internet is onlangs aangesloten én heeft maar voor 2 dagen goed gewerkt. Maar sinds gisteren heb ik geen internet meer. Gisteren heb ik gebeld met jullie afdeling maar kreeg te horen dat ik 7 werkdagen moet wachten tot er aan dit probleem gewerkt word. Maar hoe kan het dat de kabel én aansluiting prima heeft gewerkt en het nu niet meer doet? Voordat mijn internet het niet meer deed heb ik niks aan mijn bekabeling gedaan oid.

Het tweede en derde lampje van mijn Zyxel T50 modem staat uit en ik neem aan dat die groen horen te zijn. Ik heb het modem gerest, uitgedaan voor 10s en uiteindelijk de kabels opnieuw verbonden etc.

Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat het probleem kan zijn? Vind het namelijk best vervelend dat ik een aantal dagen moest wachten voordat mijn internet werd aangesloten (ik was voorheen een tevreden Tele2 klant), vervolgens heeft het voor 2 dagen gewerkt en nu ligt het er compleet uit.
Reputatie 5
Badge +2

Hey @JasperdeRijk,

Sorry voor het ongemak! Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de levering. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Komt er zo snel mogelijk aan! :rocket:

Reputatie 4
Badge +3

@JasperdeRijk Ik denk dat er iets is misgegaan in het distributiesysteem of tijdens de bestelling. Sorry voor het ongemak, niemand hoort 14 dagen te wachten op een nieuwe ab! Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

@Piotr @Jason ik hoop dat mijn adresgegevens bij jullie in het systeem staan. Ik had ze aan het bericht met mijn vraag toegevoegd, maar toen verzocht Waggas ze eruit te halen. 

De versterker is inderdaad bekabeld aangesloten. Dus dan is de volgende vraag, hoe kom ik aan een wachtwoord?
Kan u mijn vast bellen uitzetten

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Ik heb de modem tien seconden meer dan twintig keer uitgeschakeld en het probleem niet opgelost

Deze week een mail gekregen om 2 gratis films te kunnen kijken. dat is leuk, maar ik krijg geen vak om de pincode in te voeren. Dus kan niet kijken.

Eerder was dit er wel, weet iemand hoe dit kan.

Reputatie 7
Badge +7

@naisu, op dit moment speelt er een issue op het netwerk in jouuw buurt. We hebben al een oplossing maar we wachten nog op groen licht voor de uitvoering. Zodra we aan de slag kunnen gaan we het oplossen, excuses voor het ongemak!

Ik heb geen internet thuis, heb alles geprobeerd

Ik heb sinds 21-06-2019 tmobile thuis 2 weken niets aan de hand maar na die 2 niets meer, geen internet telefoon en tv.
Ik wil per direct mijn abbo opzeggen mar dat kan niet?????
Geen zin in standaard riedeltjes ik ben het zo zat.
Gezegde schoenmaker blijf bij je lees.
Mobiel zijn jullie echt een van de beste maar de rest.....
Reputatie 7
Badge +18
@waeldan1 Er is op dit moment een algemene storing, er wordt inmiddels aan gewerkt...

Groet, Folkert

Reageer